четвртак, 4. август 2011.

FIĆO ČUDOVIŠTE
Sticajem okolnosti da sam radio na Kampanjoli i da sam povrijedio koljeno, upoznao sam se sa Nikolom Marčetom, Banjalučaninom koji je automobilski čudotvorac, konstruktor i zlatnoruki majstor. U školjku starog Fiće koji nema šasiju, čak ni polušasiju, smjestio je motor Kavasakija od 1000 kubika i 15.000 obrtaja. Za tu priliku je morao ojačati karoseriju, ugraditi vješanja i kočnice od savremenih auta i prilagoditi mjenjač a motor smjestiti u sredinu, ispred ose zadnjih točkova što je dalo potpuno novi konstruktorski proizvod. Novi motor i vješanje zahtijevali su i proširenje razmaka točkova pa su nadograđeni novi blatobrani. Sve ostalo je klasično Fićino, bez suvišnih detalja. Kad se otvori poklopac motora ne može se vidjeti motor nego samo auspuh i dio električnog rikverca.
sjeo sam u Fiću ali mi nije palo na pamet ga ga vozim jer u prvoj ide 80 km na sat. Vadio sam se na povrijeđeno koljeno. ali, moram priznati da motor ima zvuk Neidentifikovanih letećih objekata.
Posted by Picasa