субота, 18. јун 2011.

SMRADIONICA E-GOVNINE
U principu, ne zanima me šta neko misli o mojim tekstovima i stavovima. Neka misli šta hoće. A najbolje, neka to kaže ili napiše. Zato i ne čitam, ne prelistavam niti pretražujem šta ko kaže.
Nekoliko puta, međutim, zakačim se za neki naslov koji ne liči na moj tekst i redovno ustanovim da je to objavljeno, falsifikovano, na portalu e-novine. I ustanovim da im je redovna praksa da moj tekst, ne znam za druge, iskasape nekim svojim podnaslovima koji su umobolni i nemaju veze sa onim što je rečeno ni u donjem pasusu niti u tekstu.
A nigdje ne navedu da su to redakcijske intervencije.
Dabome da to nije neprofesionalizam i neznanje, mada oni o novinarstvu ili portalstvu, doista ne znaju ništa. To je najčistija podvala kako bi se čitalac doveo u zabunu i pomislio da su to moje rečenice i moji podnaslovi.
Nemam ništa protiv da se prenese moj tekst i da ga se odmah ispod komentariše na najperverzniji način. Neka čitaoci važu. Nemam ništa protiv da komentarišu moj tekst a da ga uopšte ne prenesu i ne citiraju. Ali je nedopustivo tako podvaljivati portalskoj javnosti. Čak i od jednog baletana, ili šta je već taj Petar Jebivjetar. Nekako su mi svi baletani, kao Vasković, SIJ.
Žuta govna srpskog medijskog nužnika, jer u tu kategoriju se može svrstati e-govninarstvo, čine višesmjernu sramotu svemu oko sebe. Samoj Srbiji i Srbijanskom novinarstvu, slobodi mišljenja, sučeljavanju i polemici, javnoj diskusiji, novom vremenu koje je došlo unatoč njihovom šubaraškom miljeu kojeg neprestano serviraju Srbiji, Srpskim žrtvama u BiH koji nisu ginuli za Petrovu Šumsku, kako je sistematski nazivaju.
Apsurdno i žalosno, ali je istinito, e-novine su samo zakašnjela repeticija Politikine rubrike Među nama. Mada je ovo što radi Petar Jebivjetar više Među nogama. Go kurac.