четвртак, 06. јануар 2011.

ANARHIJA
KONSTITUTIVNIH
NARODA
U situaciji kada u Goraždu možete pronaći Hrvata kadgod hoćete i kada postoje takozvani kupovni Hrvati, Srbi i Bošnjaci, kada se svako može izjasniti kako hoće, jednaput Ostali, jedanput Bošnjak, kada, dakle, svi mogu da budu Ejup Jugosloven, kada Željko Komšić može da bude predstavnik čak i hrvatskog naroda, kada Saraj ne može da riješi konstitutivnost Hrvata u Federaciji a hoće da naturi konstitutivnost u svakoj ćenifi i kada nemate dovoljno Srba u Zapadnoj Federaciji da bi konstituisali usrani klub u Domu naroda, besmisleno je postavljati pitanje nacionalnog sastava Vlade Republike Srpske i tako kočiti sve moguće procese bez ikakvog političkog, nacionalnog i ustavnog razloga. Od strane Kluba Bošnjaka u Vijeću naroda Republike Srpske.
Besmisleno je, dabome, propisivati da u Vladi Republike Srpske bude 8 + 5 + 3 ministara Srba, Bošnjaka i Hrvata. Još je besmislenije da neki Klub Bošnjaka prebrojava krvna zrnca Vlade i tako poništava Izbornu volju birača u Republici Srpskoj i odluku najvišeg zakonodavnog i odlučujućeg tijela, Narodne skupštine Republike Srpske.
Besmislena je konstitutivnost svih na cijelom području BiH.
Besmsileno je da Ustavni sud, donoseći odluku preglasavanjem, protiv četvorice sudija Srba i Hrvata, u sadejstvu sa sudijama Bošnjacima i Strancima, mijenja Ustav Republike Srpske pa i Ustav BiH. A na taj način i Dejtonski sporazum.
Ustavni sud može samo da kaže da li je nešto u skladu sa ustavom ili nije. Ne može da ga piše niti da ga dopisuje. Prije te katastrofalne odluke, ništa u Ustavu Republike Srpske nije bilo protivustavno Aneksu Četiri. Već bi neko to konstatovao, neko pametniji od dvojice sudija Bošnjaka i trojice Stranaca.
Nikakva odluka o konstitutivnosti ne može promijeniti činjenicu da je Republika Srpska Država Srpskog Naroda i svih ravnopravnih državaljana a Federacija Država Bošnjaka i Hrvata i svih ravnopravnih državljana.
Nikakva odluka Ustavnog suda u kojoj su učestvovali stranci, ne može se uzeti validnom i ne može na području Naseobine, a naročito u okviru Republike Srpske, proizvoditi bilo kakve posljedice.
Samo enormna kooperativnost, izmećarstvo i ulizništvo bivših vlasti omogućili su tako nešto. Ali, doći će vrijeme da će se to, u Narodnoj skupštini, revidirati i vratiti na pređašnje stanje, na stanje trenutka kada je Republika Srpska ušla u sastav BiH. Takva kakva je ušla. Srpska.
Dabome da u Vladi Republike Srpske, i u drugim javnim institucijama, treba da bude Hrvata i Bošnjaka, osim Esdepeovaca. Ali onih Hrvata i Bošnjaka koji ovdje žive, koji doprinose zajednici, koji daju legitimitet Republici Srpskoj, koji su državljani najprije Republike Srpske. A ne državljani Anarhičnog Sarajeva u filmu Valter razara Republiku Srpsku.
Dabome da Vijeće naroda Republike Srpske treba ukinuti. Kao i sve odredbe u Ustavu Republike Srpske koje proizlaze iz konstitutivnosti Svih na Cijelom.
Osim, ako neka priluda u LDB, Ludoj Državi Bosni, ne izmisli plivajuću nacionalnost, kao plivajući kurs valute, pa da do srijede ujutro budemo svi Srbi a onda okrenemo, ko jugovina, na Bošnjaštvo, do petka ujutro. Nedjelja je da budemo Ostali. To bi se moglo pokazati kao genetska konstanta, takozvano Otomansko Varijabilno Dobrovoljno Poturčavanje.
Ta konstitutivnost će do te mjere razoriti Bosnu i Hercegovinu ali na tri dijela, neka se niko ne uzda u svoje geosnove, da je neće skrpiti tri Nato-pakta i dvije EU.
Konstitutivnost Svih na Cijelom je ista boljka koja je jednom ovuda prošla. Kao Samoupravaljanje. Samoupravna konstitutivnost. Jednom su ova područja, Draga Naša Naseobina, bila ničija i svačija. Pa zna se kako je to završilo.