уторак, 15. септембар 2009.

ONI SA DRŠKOM I ONI SA RUPOM
Kada se, u prošlom vijeku, govorilo da nekoga prati kiša, kurve i kerovi, mogao sam biti sigurano da se radi o velikoj nesreći u kojoj učestvuje mnogo nesretnika. Najčešće se to govorilo za vojsku.
Danas bi moglo da se konsatuje, ili, kune, da te prate pederi, lezbače i ceodva.
Da me prati sedam tamburaša s Petrovaradina. Sačuvaj me bože da prati Domeniko Mudonja.
No, i u Beogradu se priprema gej parada. Bila je u Zagrebu, bila je u Sarajevu, uprkos sidi, čini se da se pederi umnožavaju. Meni se, ipak, čini da muškarci sve manje umiju da dobiju smokvicu od veleposjednica užitka pa se okreću jednostavnijim nalazištima.
Za sarajevski pederluk sam rekao da su ljudi bolesni i da nisam za javno propagiranje međuimbecilnog čmarisanja.
Naišao sam na jednodnušne osude demokratske, ljudskopravne, civilizovane javnosti. Čak je i Duška Jurišić rekla da ne razumijem. A ona razumije šta je peder.
No, i sada ću nešto reći povodom beopederisanja uz opasnost da me Komšić optuži za stvaranje Velike Srbije.
Ono što ne radi priroda ne treba da rade ni ljudi. Ako priroda nije učinila da konj konju zavuče ono vatrogasno crijevo, ne treba to da rade ni ljudi, takozvani muškarci. Ne treba ih sprečavati, ali treba im uljudno ponuditi liječenje. Treba ih spriječiti da propagiraju svoj neprirodni, nastrani, bolesni nagon. Treba im neki čičica u savjetovalištu, ako ga neće jebati, sakloni i sačuvaj, da objasni da ne mogu izboriti ravnopravnost tim demonstracijama. Neka se drže za te drške i čepe te rupe, ali neka ne traže od svih ostalih da uživaju u njihovim paradama kao pijani Rusi na prvomajskoj.
Nikakva prava peder nema.
I ne trebaju mu.
Osim toga, mnogo više je pedera nego lezbača pa je taj istospolni pokret već u svom zametku neravnopravan.
A gdje je ravnopravnost, npr. moja, kad volim mladu, visoku, vitku, lijepu, pametnu djevojku. Ne može, mlađa je od tebe, ljepša je od tebe, viša je od tebe, bogatija je od tebe. Ćelav si i star. Gdje su moja prava da me žena ne zakolje, ako sazna. Niko se ne češe ni po guzici.
I šta da rade oni koji svaku noć spavaju sa ženama i muškarcima i pri tome uživaju u sparivanju milokliza i klizoklipa, onako kako su odredili stvoritelj, priroda i Čarls Darvin. Da li da svako jutro demonstriraju i traže ravnopravnost sa šumarima.
Kakve veze imaju šumari sa seksom muškarca i žene.
Iste takve kao i pedersko natrpavanje u guzicu sa seksom.