среда, 8. фебруар 2023.

 

АЛГЕБРА,
АРТИТМЕТИКА
И СМИЈЕШНА
ДРЖАВА БиХ

 
Јебена Времена су стигла.
Амерички Амбасадор мора да обилази поједине Протуве цртица Индивидуе, умјесто да они долазе њему.
...Знаш, синко, кад је твој Дјед ишо у Америчку Амбасаду...
У БиХ је откривено да је 8 Шејтански Број.
Он је тешка симболика. Та Осмица се море лахко уврнути колико оћеш пута и, онда, предвострућит па испане Гужва за капију ил Омча каква.
Зато су Велики Кројачи намјерно и симболично направили Осморку.
Па су у Политику сишли Осам Тамбураша с Требевића.
Видићемо, још, коме ће Осморка бит Гужва а коме Омча.
За то вријеме, Термин Никшић, неђе у Националном Парку, ђе нема ни сигнала за мобилни, чека Потписе.
Ко амерички осуђеник на смрт, Помиловање од Президента.
Вјерујте, вели, нисам се ни са ким чуо како иду Поптиси. Не знам оћул и бит Премијер Федерције.
...Моја сућут, Термине... бит Премијер послије Новалића...
Бакир. Бакир Изетбеговић је још једина млада која се није удала. Па сад, иза тараба и капија, завија у вечери ране.
Ја сам најљепша, са најбољим Миразом, а нихко ме неће.
Они немају ни Потписе а ја имам Већину.
...Чуо сам, Бакире, има неки Човић, он даје сеансе Оптимизма а није ни скуп. Нећу Човића. Његов Оптимизам ме и довео довле. Ја се, и ми сви уљуљкали. Кобива, имамо ми антибиотике за њиха, Комшића, а оно Елаћ...
За то вријеме, док се у Сарајеву изучава Алгебра и Аритметика, и стални захтјеви из Ереса о њаким Трећинама, Држава функционише што бит море.
Државни Министар отишао у Брисел. Прије тога је ишао исто у Иноземство, ба. У Бању Луку.
Што је такође Шејтански Знак.
Нехкад се ишло у Стамбол, сад у Брисел.
Па Ентитети морају да шаљу помоћ Турској. И Спасиоце.
Држава има државног посла па немере стић.
...Синко, најгоре је било кад смо се зајебали у срећи. Дошо Аваз да се Човић неће кандидоват а да ће Јехлена побједит код оније из Ереса. Кад оно, Човићева подвала. А Јехлена испушила Чибук. Онда дошо Аваз да се Додик промијенио. Наши натрћали. Полетли. Па, стиго Абер да ће Шмит помоћ... шта ће помоћ, кад иде код онога Патријарха и Агресора Вучића, нејма нама помоћи откад је умро Ешдаун...

Нема коментара: