четвртак, 5. јануар 2023.

 

ДРЖАВА ЈЕ ЋАРШИЈА,
БАШ ЋАРШИЈА

 
Немере више вако.
Ми смо све жртвовали за БиХ.
И Мир, и Фикрета Абдића, који је добио највише гласова нашије Инсана. И Инсане од Канаде, јебо јој пас матер и снијег њијов, до шарафа, горе.
И животе Инсана смо жртвовали за БиХ.
Ми смо и у Завнобих ишли, то кад је било у Варцар Вакуфу, ради Државе БиХ. Ми волимо и Ђуру Пуцара Старог.
Ми смо и Алију жртвовали за БиХ.
Мого је бит исламски интелектуалац, има књигу написану, али је водио Патриоте и жртвовао Мир.
Ми смо за БиХ жртвовали и највредније што нам је остало.
Нашег Бакира.
Толико смо дали за Државу БиХ, да смо дозволили да нас Себија лијечи.
Сад, накупили по Мерајама, њиха шест, седам, осам, они оће да буду Власт.
Разговарају са Човићем и Додиком. Не знају ни како се зову. Један Николај а други Владимир. Руси, ба.
Иће они и код Путина, само док Путин отрачи ову зимску офанзиву. Има Путин онај дугаћки астал, могу сви осам посједат.
Та Осморка не схвата шта је Држава.
Шта је Држава.
Како, Шта је.
Држава је Ћаршија.
Ђеси видио да у Ћаршији Чедо кује бакар, јеси видио, ниси.
Ђеси видио да Анто кује бакар, јеси видио, ниси.
Ђеси видио да у Ћаршији Србин пече бурек, и Хрват.
А они еглене са Србима и Хрватима ко са својима.
Одрекли се нас који смо Држава.
И Комшића се одрекли, који море да буде шта оћеш, и Инсан, и Србин и Хрват. Један прави Грађан. И Фес му сфтоји боље нег нама.
Веле, Един је Остали. Море бит и преостали ал никад неће над нашег Комшића.
Како је Држава ваша, како сте ви Држава.
Нама је Олбрук реко да је Држава наша. Реко је и да је БиХ Држава. Једино што је заборавио, како рече, да забрани име Република Српска. То је погријешио, призно је.
И Боно је реко да смо ми Држава.
А та осмерица ће Хрватима дати и Хрватског Члана Предсједништва и Србима имовину.
Нејма српске имовине.
Кад је било да има имовине изван Ћаршије. Никад.
Даће им све, кошто су сад Додику дали червртог оног делегата. Њаки Србин нас издо са оним ћагетом кад се гласало.
Никшић, Конаковић. Какво је то презиме Конаковић. Никшић вели да је Додик сад други ћојек, вратило му се сјећање кад је био премијер, па прићали баш фајн.
Видиш да нису наши Инсани.
Ми једва скупили добре Хрвате и Србе у ЦИК, они сад подвили реп, јебо ји Суд у дупе.
Још Шаровић гарантово за ону Бјелицу. Јебла га она.
Све ће отић у елаћ.
И Држава и Имовина.
Сви су против нас.
А ми и Комшић сами.
 

Нема коментара: