четвртак, 18. март 2021.

 

ДОДИК ЈЕ
ФАРАДЕЈЕВ КАВЕЗ
ЕСЕНЕСДЕА

 
Резултат је неспоран. Странка која је демократска, постала је глувонијема, херметизована и Странка чије је везиво Власт а не Организација.
Имао сам идеју да се Есенесде гради као Политичка Породица.
Ну. И Кардељ је имао више идеја него Пепца.
Не знам тачно ко је аутор те технологије.
Ну. Све ми личи на Додика.
Све, Ја. А што нисам Ја, Ја сам.
Два процеса су ефикасна док си високо изнад на Политичкој Сцени.
Ако се гоничи приближе, опасност долази са свих страна а не само од њих.
Један процес је Конгломератизација Есенесдеа.
Дакле у Есенесде је ушла свака мрака. Не само од појединачних. Већ читави Кордони. При томе мислим и на Коалиционе Партнере.
То је тешко спојиво са СНСД-ом. Не само политички већ и ментално.
Други процес је оториноларинголошки. Болести уха и грла. Додик говори о свему. И о Независности Српске и о мосту у Бањалуци.
Остали ћуте. Или, понекад кажу да је Додик генијалац.
Та два процеса су један од већих узрока пораза у Бањалуци.
Давнашња Конгломератизација и садашња Нијемост.
Есенесде се не чује да постоји.
То дјелује на Јавност али и на Организацију.
Организација се, тамо гдје још није девастирана, осјећа напуштеном, заборављеном, неважном.
Додик не да да сви говоре. Не да ником испред себе.
Што је погрешно.
Боље је и раштиман Хор него Четересница.
Данас су Политичка Сцена и Јавност, инфицирани огромном количином прекривке.
У тој ситуацији не можете да ћутите. Нити се било ко сам може томе супротставити.
Ако би СНСД имао двадесет изјава својих Лидера на разним нивоима, сваког дана, то би за све друге, који загађују Политичку Јавност, био Стршљеник од којег не могу да се одбране и не могу да се сакрију.
Овако, добили су простор на коме могу да раде шта хоће.
Бало у Бањалуци побјеђује без Странке.
Треба схватити да није он побиједио, није побиједио Педепе, није Радојичић изгубио.
Изгубио је СНСД.

Нема коментара: