петак, 5. мај 2017.

ЗВАО МЕ КИМ ЏОНГ УН,
ОЋЕ СЛОБОДНЕ МЕДИЈЕ

Ђе мене нађе. Ти си, оно једном, подавио 17 радио станица у Српској. Ја нашо на интернету. А Амери нису реаговали. Чим они нису реаговали, значи да је Слобода у питању. Ма не, Амери су знали шта је Есдеес који је држо те медије па су се прићутали. Шта ти је Есдеес. Их. Како да ти објасним, Киме. То је исто ко кад би неки твоји отишли у Јужну Кореју да владају с њима против тебе. У, јебемти жарени љеб. Немој ми то.
А шта ће теби Слободни Медији. Ко ти је, за тајном вечером то први предложио. Није нико. Ја чито по интернету. То ти је подвала, разјебаће те. Остаћеш и без гаћа и без атомске бомбе. Како то. Лијепо. Кад дођу Они, прво ће објавити да си покро паре од Народа и дао за Бомбе. А да си три бомбе, тајно, продо сумњивим фирмама са Острва Кајмака и Сирутке. Народ неће повјеровати у то. Нико неће ни тражити да Народ повјерује. Њима није циљ Народ, већ твој свијетао лик и дјело. Немој ме убијати у појам. Ти исти ко мој начелник за морално-политичко васпитање.
Смири се, Ким. Ти већ имаш Слободу у Сјеверној Кореји. Имам. Народ те воли. Воли. Значи да је и Народ Слободан. Јест тешком муком дошао до те Слободе, али је дошао. Не чачкај мечку.
Знам, али морам да уведем неке Реформе.
Значи, још једног Јуду си имо за вечером.
Каквог Јуду.
Компликовано је. Али, гледај, за Слободне Медије ти требају Новинари, Крокодили и Противници. Имам Новинаре. Ђе да нађем Крокодиле. Противнике поготову. Сачекај. Противници ће се појавити сами. Са Крокодилима је мало проблем, јер нема брдско-планинских Крокодила. А шта ће ми. Иза сваког Слободног Медија стоји неки Крокодил, у муљу, у мутној води, чека газелу да дође на појило, разумијеш. Не разумијем. Разумјећеш ако будеш упоран. Слобода Медија је дио ланца исхране. Нема Слободе ако неког не поједеш. У Америци су се, због Слободе Медија, Крокодили толико намножили и ојачали да су морали да направе, на Флориди, огроман резерват за Крокодиле. Чито сам. Ето, видиш. Додуше, њима је лако они имају искуство са Резерватима. Тако би мени Јужна Кореја могла бити Резерват. Видиш како брзо учиш. А што ти Слободни Медији јебу мог друга Трампа. Не јебу само њега. Он је једини у селу реко да је јебан. Аааааа. А Новинари. Имам Новинаре. То све растјерај. Свако ко је писмен и ко зна нешто, не смије се ни примакнут. Већ ћеш отворити Радионице. Три недиље и готови Новинари. То тако наштанцаш и распоредиш. Онда их организујеш у СКУНС, КУНС, УНСК. Шта ти је то. То су Удружења Новинара. Повремено се изгаламиш на неког Новинара а они, онда, протестују. То је јако важно за Слободу Медија. И забраниш им да објављују Коментаре. Своје мишљење. Став. То је неспојиво. Само једну и другу страну да објављују. А јел боље Америчка Слобода Медија ил Путинова. За Америчку Слободу Медија мораш имат паре а за Путинову муда.
А како ћу ја искористити Слободу Медија. За себе и за моју Земљу. Никако. Они ће тебе искористити. И твоју Земљу. Они ће да ти праве распоед часова. Ја сам живио дуго у Слободи Медија па је било медија у која нисам ишо срат и по четири пет година. Како срат. Па ти Слободни Медији, за којима си исказао жељу, ко Пољски Нужници су. Идеш тамо да сереш, уз знање Крокодила. А онај коме не дају, мора да савије грабић.
Знаш шта, Рај Џунг Ко, мало ћу још читати интернет па ћу ти се јавити. Јави се. Само, не стигох ти рећи. Слобода Медија није за унутрашњу употребу. Само за вањску. Јел зато Путин има онај РТ. Зато.