среда, 23. новембар 2016.

ПРАКТИЧНИ САВЈЕТИ
ЗА НАЦИОНАЛНИ
ПРОГРАМ
РЕПУБЛИКЕ
СРПСКЕ

● Независност Републике Српске. Република Српска као Друга Српска Држава.
● До тог циља, Самосталност Републике Српске у оквирима Дејтона, Општег Оквирног Споразума За Мир.
Та Самосталност Српске подразумијева заустављање било какве градње заједничких функција у БиХ, на темељима дејтонских надлежности Републике Српске.
Подразумијева повратак надлежности и девастацију неуставних и недејтонских институција.
То је дугорочна борба и тешко ће се завршити, до краја, без новог Рата или без Независности.
Подразумијева и обуку, дрил, спрему и образовање, свих који у Републици Српској и Заједничким Институцијама, обављају јавне, изабране, именоване или службеничке послове.
● Окретање Кинеској Привреди и Руском Славенству.
● Успоравање, скоро заустављање процеса са Европском Унијом.
У времену када је ЕУ у расулу, од ње се ништа корисно не може добити за Нацију и Државу Српску. А и да није у расулу, то је прикривени Ибергерманкриг.
Она само узима, систематски деструише овдашње потенцијале, људске ресурсе, институције узима тржиште, док, истовремено, затвара своје. Синтагма Евроспки Стандарди, значи да ти је за тај сегмент тржиште ЕУ затворено.
Република Српска треба разговоре са ЕУ да што више узима у своје руке и у своје институције.
И да наплаћује свој сваки корак на европском путу. Фабрикама, технологијама, тржиштем ЕУ. Односно, овдашњим радним мјестима.
● Апсолутни Приоритети. Пољопривреда, сточарство, воћарство, прерада. Дрвопрерада.
● Покренути процес укидања Оружаних Снага БиХ. Јер су оне противнационални потрошач пара, потенцијални полигон првих жртава било каквих сукоба у БиХ, ручица за коју ће се ухватити НАТО Пакт и окупирати нас. И опасност су по Националну Територију Српске јер је перманентна тежња да се војне базе и полигони књиже на непостојећу Државу БиХ, односно да се отму од Републике Српске.
Република Српска, а и цијела БиХ, нема рачуна да плаћа инфлацију чинова у ОС БиХ.
У ту сврху одмах треба почети смањивање буџета за ОС БиХ.
Ако се не прихвата смањење буџета онда блокирати усвајање цијелог буџета БиХ.
Тај процес треба завршити до краја сљедећег мандата.
● Одмах покренути процес раздвајања Јединственог Рачуна за ПДВ којег је БиХ недејтонски и неуставно присвојила а Младен Иванић поколонио офуцаној курветини БиХ како би јој се, и њима, додворио као еуропејац, компромисерац и посербосерац.
Један Рачун ПДВ је црна рупа која гута надлежности Републике Српске. То је реморкер пражњења Републике Српске.
● Одбацити Одлуку о Конститутивности коју је прегласао Уставни Суд. И једнострано се вратити на изворне дејтонске принципе.
По свим анализама и праксама, та Одлука о Конститутивности је подметнути Унитаризам. Уставна технологија за уништење Срба и Хрвата у БиХ.
Уз то, она слаби Институције Српске, успорава и блокира их. Тим и Републику Српску.
● Недејтонске и неуставне Институције БиХ, одмах почети укидати. Пошто то не може добровољно, мора силом. Блокирањем других одлука. У то спадају разне Агенције које треба одмах почети уништавати, али и Монструми у Савјету Министара, Министарства.
Нарочито спада Тужилаштво, ВСТС и Суд БиХ. Оне не могу да опстану ни код промјене статуса и сужавања надлежности. Јер немају из чега да апсорбују свој легитимитет и основ.
● Уставни Суд БиХ се мора очистити од Странаца. Дотад се ни једна одлука на Територији Српске неће ни поштовати. Надлежност Уставног Суда БиХ не може да сеже до Устава Републике Српске већ је ограничена на акте и одлуке Заједничких Институција.
● Прогласити дефинитивном одлуку да Република Српска неће улазити у Нато Пакт, чак и кад Србија то учини.
То је у складу са укидањем Оружаних Снага БиХ.
То је у складу са положајем овог међународно признатог простора између Србије и Хрватске. Које је бресквина кошпица. Кад се полутке одвоје, она не спада нигдје. Само је за бацити.
Изваннато статус је каква таква гаранција да овдје неће више бити Крви. Прва гаранција је Подјела.

Ово, са још много непоментих Националних Програмских Оријентира, треба да буде и политичка платформа будућег Предсједника Републике, прије него што уђе у кампању.
И сваког будућег.