четвртак, 29. септембар 2016.

ИЗБОРНА КАМПАЊА
УТАБАНИМ
ШАТОРИМА

Онај ко има овакву опозицију, не мора ни да се зове Есенесде, побјеђиваће.
То закључујем из великог технолошког напретка Есдееса и Педепеа који су се у овој кампањи уселили у шаторе и почели да експлоатишу то комуникационо достигнуће с почетка Трећег Миленијума.
Док сам био Извршни Звизгов, инсистирао сам на три ствари. Организација. Разуђена и отворена комунииација. И Перманентна Изборна Кампања.
Био сам против есенесдеовског бањалучког шаторског проналска а по мањим општинама сам настојао да скупове СНСД из задимљених, малих, мемљивих комунистичких кино сала и низбрдичних, скоро подрумских, сцена, пребацим на какав тргић или јавни плато.
Потезао сам аргументе о томе да је једних избора, нпр, у Бањалуци било 80.000 људи под шаторима и око шатора а да смо добили само трћину гласова.
Тада су Господа из Есдееса и Интелектуалци из Педепеа са подсмијехом обиљежавали Есенесдеовце као Сељачине. Шатораше. Трофртаљке. Мада никад нисмо добили три четвртине.
Сада је Опозиција потегла исти комуникациони канал. Шатор.
Након десет година каскања ждријебета, иза кола, очекивао бих да ће оно бити спремно да преузме кајасе а не да се још увијек упиње да ухвати галоп са искусним ждријепцем у орми.
Овогодишња кампања је задња опомена Политичким Странкама да се алати, патенти, канали и цијели језик комуникације мора мијењати.
Код свих Шатора спласнула је помама за митинзима.
Билборди, друга опсјена аматерских странака и аматера у Великим Политичким Странкама, такође су, ове године, издували не само због тога што нема пара. Већ због тога што је њихов учинак незнатан па се ником не даје лова за закуп и за креативност.
Плакати су такође потпуно олињала драперија бандера и расвјетних стубова.
А Порука Кампање није одјекнула ни из једне странке. Или је није било или се није знало искористити је.
СНСД је у Бањалуци, напримјер, имао невидљиву успјешну, и бољу, кампању, од оне видљиве. То је Активизам Организације који траје већ мјесецима
И то је пут којим треба да иде организована политичка странка.
А од митингашког, билбродског и плакатног позоришта да користи само оно што мора. У најнужнијим количинама. Пробрано и екстраквалитетно.
Активизам Организације је имуни систем и крвоток Велике Политичке Странке.
У њему је Човјек у првом плану. Члан. Активист. Симпатизер. Гласач. Бирач уопште.
Повратак Људима.
То је једини пут Организације Велике Политичке Странке и Изборне Кампање.