уторак, 23. август 2016.

ПРИМИТИВНИ
ЕЛИТИЗАМ
ПЕДЕПЕ
ФУНКЦИОНЕРА
И ПОДЈЕЛА ЉУДИ
НА АСФАЛТНЕ И
ДРУГОРАЗРЕДНЕ

Ситњеж Савеза За Промјене, Педепе, а и све им је ситњеж, јер се Босић Пробосић ућутио и тако ућутио цијели Есдеес, Иванић мало прешао у Србље, мало код Додика, Ситњеж, дакле, у облику Педепеа, организовао је конференцију за штампу, телевизију и портале и помињао мој твит ЈТСНСДУД.
Симптоматично је да се Педепе, и цијели Сојуз Дља Промјенов, бави некампањским, непрограмским, неполитичким детаљима. Они истражују бабе, измишљају да Радојичић мора да слуша Додика и да Додик, откако је продавао паприке на загребачкој пијаци, влада Бањалуком, дижу малу панику о томе како рајко васић не воли жене.
Маму Им Јебем, ја сам више жена волио у животу него што су они смислили политичких реченица.
Ну.
На шта сам ја регаовао као Док Холидеј. И опет бих, ако потраје БиХ.
Извјесна одборница ПДП је направила неки постер са фотком Коеља и подметнула му, кобива, цитат Гдје престаје асфалт, ту почиње СНСД.
Педепеуша, нарцисидуша, паметнуша, покушала је да нас јебе мало са висине.
То је класични синдром Вишка Увјерења у Памет, Интелект и Прогрес код многих функционера Педепеа.
Приликом самог формирања странке, Иванић је бацао бомбе и бомбице како су они Интелектуалци, како су различити од Милиних тракториста, сељака и некултурњака, како су различити и од Есдеесових сељачина, па су странци њима дали Владу а Есдеес треба да буде ту, да се не примјећује пуно и да само нарани цуке.
Многи се јадничак примио на ту политичку фолушку.
Када су видјели да је то доиста фол, све се осуло. Данас су спали на Бореновића, Дроњка и Црнатка. Који је толики самоелитист и интелектуалоид да и ноћас мисли како ће он саставити Владу и бити Премијер.
Иванић је остао досљедан.
Он и данас шири самоелитизам и параакадемизам. Ја сам за компромис, ја имам искуства, ја сам ово, ја сам оно. Ја сам био у Енглеској а Жељка само зна енглески.
Тако је инфицирана и Одборница.
Њена реченица о завршетку асфалта и почетку Есенесдеа, монструозна је подјела живља на Асфалтне људе и Другоразредне људе.
Она поручује, у свом јадном интелектуалном циклусу, да су они, Педепе, са асфалта и ми Есенесде, сељаци са макадама, сокака и шумских путева. Они су Грађани а ми Сељачине.
При чему нас, Есенесдеа, има 180 хиљада чалнова и, у неким изборним дисциплинама, 330 хиљада бирача.
Та, дакле, искомплексирана Одборница, са посебном потребом да буде паметна, потцјењује чланове и бираче Еснсдеа, грађане, становнике. Умјесто да, ако нешто зна и има, адресира на име и презиме, на одлуку.
Не. Њој је лакше да ан блок, забалега све.
На такве Просерице не реагујем лириком и хаику поезијом.
А бесплатно савјетујем да у Политици нема мушка и женска. Имаш политику и став и имаш све посљедице тог става. Ако хоћеш да будеш женско, удај се, не бави се политиком. Или, ако хоћеш да будеш мушко а никада да не будеш пичка, купи моторку и запосли се у ШГ.
Могу да кажем да је плитко прошла.

Имао сам лош дан.