субота, 4. мај 2013.

2090.
OD SVEGA
ŠTO SAM VAM
OSTAVIO, PRIJE 33
GODINE, MAJKU VAM BOŽJU,
NAJBOLJE SE DRŽI JOVANKA
 

Umro sam prije tridesettri godine. Vi još niste izašli iz govana a kamo li da ste ušli u komunizam, Majku Vam Božju.
Zasrali ste sve. Sa Brda kod Kranja. Sa Brijuna. Iz Kumrovca. Sa moje vile u Bugojnu. Iz Karađorđeva. One ostale usrance neću ni da pominjem.
Ja nisam pustio ni Ruse u Socijalističku Jugoslaviju a vi pustli Nato i kroz prozore.
Pustili ste i Arape u Hrvatsku. Izgradili su džamiju u Rijeci. Javite mi da li to znači da će muslimani moći u Hrvatskoj da koriste ćirilicu.
Niste se najbolje pokazali. Žalibože onoliko ljudi koji su poginuli u Partizanima i Narodnooslobodilačkoj borbi. Mogli smo ladno da se pridružimo fašistima i Hitleru, kao i sva Evropa. Sad bi svi bili u Evropskoj uniji, Majku Vam Božju.
Kad bolje razmisim, a pitaću i Kardelja, vi niste nizašta. Ni za Otomansku imperiju, ni za Austrougarsku, ni za Fašizam, ni za Samoupravljanje. A vidim. Niste ni za Slobodu i Demokratiju.
Još uvijek rušite moje fabrike, prodajete moje zgrade i derete moje puteve. Koliko vas može reći da ste nešto veliko izgradili. MVB. Majku Vam Božju. Imperijalističku.
Da sam znao da ćete ovako zasrati, umro bih mnogo ranije.