четвртак, 12. април 2012.


BOSIĆ, A LAŽE

Čujem da je kod Onog Tmarina, koji sve utakmice dobija sa 1 : 1, gostovao Bosić, predsjednik Esdesa. Tmarin ga neovlašteno pitao šta misli o mojoj opaski o antisrpskom konformizmu esdeesovih guzica u partnerskim foteljama u zajedničkim organima. A Bosić se, kažu, pravio budala pa pitao je li to onaj koji je na tenkovima osvajao releje srpske radio televizije.
Pošto je Esdees Genetska Partija Lažova, lagali su Srbe i 3LPM, dozvoljavam da je normalno da lažu i o meni. Njihovi umjetnici su po Banjaluci, pred sami rat, kad mi je trebalo jebati mater jer nisam htio da se upetljam sa njihovim kriminalcima a radio na Sarajevskoj tekleviziji, pustili laž da je moja žena muslimanka. Kad nisam glavu izgubio. Spasio me odlazak na ratište. MIJS. Im jebem esdeesovsku.
Meni je Rašo Sa Planine slagao, kao i svakom borcu, da imam deset dunuma šume koje mogu da uzmem poslije rata, pa sam iz rata došao 1999. jer se nisam mogao odlučiti kojih deset dunuma da
uzmem, da li bukvih, da li jasenik, da li rastik. Pa kad sam se oslučio, dok sam ogradio, jebiga.
Dozvoljavam da je normalno da lažu, ali svejedno bih, ako ponovo počne rat, prvo pobio esdeesovce a onda išo u pravi rat ko čojek.
Nu. Bosiću. Kako stoji stvar sa tim relejima.
Pošto je Vaša SRT poistovjetila međunarodne snage sa SS Hitlerovim divizijama, i još nešto rekla o Luiz Arbur, tadašnjoj Glavnoj Baki Haškog Tribunala, SFOR je dao uzbunu i okupirao releje SRT-a. Krajišnik Momčilo, veliki ljubitelj medija, naredio je da se neki uređaji skinu sa releja i da se sakriju u šume. Samo je Esdees više volio šume od partizana, STJ.
Onda sam ja došao za ministra informacija. Nijednu drugu budalu nisu mogli da nađu za to mjesto. Naslijedio sam vječno pjanu Šiljegovićku. Esdeesovku, dabome.
Situacija je bila očajna. Paljanski Esdeeosovski Srbi počeli da se kurče poslije rata. SFOR ne da releje, Krajišnik ne da opremu, OHR uvodi supervizora za SRT.
Onda smo vodili uljudnu akciju da Krajišnik vrati tu opremu. Ja nisam bio uljudan. Ja sam prijetio. Onda bi SFOR dao releje a Republika Srpska bi dobila Supervizora na SRT-u. I dao je. Meni u ministarstvo je donio elaborat o funkckonisanju i tehničkom stanju svakog releja kojeg su bili okupirali. Sa snimcima i mjerenjima. I uručili mi Ka Vladiki.
E, tako je, Bosiću, tvoj Esdees radio posao za Republiku Srpsku. Jebo vas onaj ko vas zametnu. Onaj ko vam je nacrtao da se zovete Srpska Demokratska a ni Stranka nikad bili niste.
Jesam vozio tenkove. Ali u ratu, dok su Tvoji, Bosiću, pljačkali, pljačkali, pljačkali. Pljačka vam materna, što reče Pero Simić.
Još od tada Erteeres ima povremeno problema sa srpstvom. Kao sinoć kada su pustili američki film o Srbima. A Američani vole Srbe kao i General Kaster Indijance.
ZTJ Republike Srpske povremeno se zagubi. Ne zna gdje živi. Zato i puste film koji niko od uređivačkog osoblja, ako tako nešto postoji za filmski program, ako postoji filmski program, nije gledao.
Ali je zato konstantno zadovoljavanje vlastitih predstava o ljepoti. Pa je dnevnik pretvoren u redeničko najavljivanje gospodja. Dok jedan drugu, treću, četvrtu i irgeta koji radi prilog, iznajvaljuju, eto vremenske prognoze. Da ne govorim da za dvadeset godina nije odnjegovana garnitura novinara koji bi bili reperi profesionalnog javnog novinarstva. Da staneš pa da se zamisliš, da li da mu ideš u emisiju.
Tvoja Esdees bi, Bosiću, meni trebala da da zahvalnicu. Dvaput sam stvorio Erteeres. Prvi put kada sam formirao studio u Banjaluci koji je emitovao za cijelu BiH, što ni jedan regionalni studio nije uradio nikada, i koji je tvoja Esdees i polunjena Erteers, koristila sve donedavno, dok im nisu napravili zgradu. Drugi put, kada sam vratio releje SRT-a od SFOR-a.
Kad već Erteeres neće da me pozove ni na neku bijednu godišnjicu. Ne mora na okruglu. Zahavalnica od vas bi dobro došla. Kao melem. A tako srpski zvuči.