уторак, 30. новембар 2010.

VIDIMO SE U VIKILIKSU
Ako ti spadnu gaće barem zatvori oči.
Tu sam bilješku prije neodređenog vremena proslijedio mojoj krovnoj tajnoj matičnoj diplomatskoj organizaciji, onoj istoj na koju balkanski smrdljivci iz sarajevskih i drugih sokaka Naseobine, misle kada kažu: Rekao sam ja Amerikancima...
Htio sam da naglasim suptilni osjećaj sramote što su nas događaji rata, raspada i rasula zatekli gologuze. Sad se živ pojedoh da li će taj Vikiliks, uvijek ima neki Rojters, sunce mu ne jebem, objaviti taj moj, i druge, tajni dokument.
I bio sam u pravu. Gledam kako se ovdašnji uljudni svijet, od intelektualaca do kockara, od političara do humanista, zgražava. Čak ih je i stid, kao onoga ko prolazi dok ovaj čuči kraj puta i sere. Ovo će razbiti našu sliku čipkastog Zapada. Ovo je sumrak civilizacije. Obraz Amerike je u pitanju. Diplomatija je uzdrmana. Kako padaju iluzije o našim prijateljima. Mnogo brže nego što su pale iluzije o našoj braći koju smo klali, velim ja.
Dabome da sam u opasnosti da ispadnem pametan. Čim ste, braćo, odlučili da uđete u istoriju, a da vas niko nije pozvao, ni zviždukom, ko psa, našli ste se u bilješkama. A i gaće su vam spale. Samo niste čitali da je priručni plivadon za to zatvaranje očiju. Jok. Vi ste se još više izbečili, počeli da pričate i ono što vas ne pitaju. Kudili ste ove a hvalili sebe i svoje. Moj Narod, STJ. Njihov Genocid. Mi Patrioti. Oni fašisti. Mi Europejci. Oni Balvancijaneri.
I tako ste dali važnost Bilješkarima.
Moram da vas razočaram. Nije to nikakav peder, gej, takorekuć, iskrao, turio u gaće Lejdi Gage, mislim u cede, pa prokrijumčario. To su Sakupljači bilješki bacili na otpad kao bezvrijedno smeće.
Kome treba bilješka o tome što svi znaju. A znaju i glavni junaci svake bilješke.
I kao mi naivni, a ovako mudri provincijalci, sokaklije, europejci, STJ, znamo kad se koji mrav samozadovoljava u prašumama Amazona, mislimo da je to neko ukrao pa bacio u vjetar oko svijeta. Doturio. Pa će u zatvor. Jeste, malo sutra, što reče vječni bivši predsjednik Republike Srpske, Dragan Čavić. Kao što su i ona dvojica Postovaca otkrili Votergejt.
Jasno je da je ovo pljeva takozvane svjetske politike. Površina. I da je bačena okozemaljskoj javnosti da se malo zabavlja. Hljeba i laži, gospodaru. Zar oni tako o našem Sanaderu. Izvini Ivo. O bilo kome. A to što bombardujemo Srbiju, bombardujemo Irak, to ništa, to je etika, svetika i lirika.
Nova bilješka: Dobro gledajte da li i oni žmire kad im spadnu gaće.
Koliko znam, mada nisam Lejdi Gej, njihova guza nije vidjela nokte. Ne češu se oni za svašta. Pa ne trebamo ni mi za njihove bilješke.