уторак, 29. април 2008.

LAGUMDŽIJA - VOJNIK KOMINTERNE
U raspravi o BHRT-u Lagumdžija pkazuje nekoliko balkanskih komunističkih osobina:
  • daje sebi veću važnost od one koju ima
  • piše ferman paši da obavi posao za njega a da se on na političku scenu ušeta na bijelom konju
  • laže u pogledu rušenja dejtonskog sporazuma

Lagumdžija kaže da ga Dodik vidi kao jedinog ozbiljnog remetilačkog faktora. Ne znam za Dodika ali ja ga ne vidim nikako. Ta sintagma "remetilački faktor" je ratna sintagma a to mi govori da Remetilac Lagumdžija još razmišlja u tim kategorijama. Njegov značaj je u činjenici da treba preimnovai stranku u LSDP - Lagumdžijina socijaldemokratska partija.

ZL je doveo sebe u nedopustiv politički položaj - da mu OHR otpopuje ponizivši ga pred njegovim biračima, ako ih uopšte još ima.

A taj ZL bi trebao da zna da su mediji, po Dejtonskom sporazumu na koji se poziva, u nadležnosti entiteta i da BHRT kao "zajednička" institucija nije nigdje ni na kom nivou dobrovoljno prenešena sa entiteta. Osim toga, ne vidim razloga da se podržava gubitaš, raspikuća i propalica, kakav je BHRT. Ako to nije po gubitničkoj liniji.

GALERIJA MOJIH SLIKA
Pokušavam se baviti i normalnim ljudskim djelatnostima - slikarstvom, kadgod mogu. Nekad davno sam to radio intenzivno, družeći se sa banjalučkim slikarima i boemima. Imao sam i samostalnu izložbu. Radio sam suvi pastel, sada ulje, špahtla i podloga od legure aluminijuma.
Poneku sliku ću predstaviti na ovom blogu. Izložba nije prodajna.