петак, 3. март 2023.

 

КАКО ЈАВЉАЈУ
САРАЈ МЕДИЈИ,
У БАЊАЛУКУ ЈЕ, ПАНИЧНО,
ДОШАО НЕКИ БРИСЕЛСКИ БАТЛЕР

 
Наслов Вијести, са једног Портала, уцвиљен је и заједљив: „Додик прије два дана запријетио напуштањем европског пута, Сатлер му данас дошао на ноге“.
Сарајски котлински миље има нешто против Сатлера.
А Додиков сарајски Пиар Одјел, ради добро.
Прије који дан сам написао да Србија треба објавити прекид Дијалога са Својом Територијом и одустајање од ЕУ Пута. И да би у Бриселу наступила комплетна узбуна, сви би дошли у Београд и понизно се извињавали Господару Вучићу.
Нико не би смио да укине Инвестције и уведе Санкције, сви би говорили, Добро, добро, само полако.
Али. Ана Вучић нема муда за то.
Зато сам то и написао.
Са Републиком Српском, ствари стоје другачије.
Ми нисмо ни ЗСО, ни Репубљик Косово, ни Србија.
У вијести о сусрету је било да је Додик рекао да Српска остаје на ЕУ Путу али се мора поштовати дејтонска уставна структура БиХ, механизам координације и да Српска мора биди вдиљива на том путу.
Разговор није био тако благ.
Иако нисам био тамо, писаћу као да сам ја разговарао са Батлером. Да ме Додик не тужи за увреду и клевету.
--------
Нас је изненадила најава заустављања ЕУ Интеграција.
Кога вас.
Нас у Бриселу.
Или вас у Сарајеву.
Знате да смо ми посвећени Босни и Херцеговини.
Мало се посветите Републици Српској.
За нас је Република Српска уставна конструкција и ми се једнако односимо према свим дијеловима БиХ.
Зашто Њемачка сере и кочи паре за наше пројекте.
Нисмо упознати са конкретним чињеницама.
Градишка. Заустављају паре за важан локални пројект. То исто, блокирају, раде муслимани из Сарајева са још важнијим пројектима за Републику Српску. Значи Берлин и Сарајево пишају у исту тикву.
То није Политика Брисела.
Ма немој. А Берлин је у Русији.
Ми ћемо све учинити да помогнемо Босни и Херцеговини.
Ја сам у Републици Српској. Мене не занима БиХ.
Ми ћемо покушати да финансијске токове једнако расподијелимо за добробит свих грађана.
Немој ми те приче. Ја вам нисам Вучић, да ме купите за по милијарде за неку пругу. То њему продајите. Ми смо равноправни са Федерацијом БиХ. Ми се нисмо завадили са Русијом, ни са Кином. Кад сам први пут био у Пекингу, њихова највећа Корпорација је послала највишу Делегацију да се сретне са нашом Делегацијом, без уговора, или било каквог пројекта, само да разговара. Нису тражили да се политички понашамо овако и онако, да се усклађујемо, нису пријетили Санкцијама. Данас Кина гради у Републици Српској. Ми имамо врата и прозоре на било коју страну Свијета.
Ми смо исто отворени за све разговоре.
А, шта имате иза леђа. Ми можемо обуставити ЕУ Интеграције као и НАТО што смо обуставили. Ми желимо да будемо равноправни са Бриселом. Ми не желимо да најебемо на приступном путу. Нити да прођемо ко Мађарска, ако једног дана постанемо Чланица. Ајд сад.

Нема коментара: