петак, 27. јануар 2023.

 

МИ СМО ПДП.
ПА ДА ПОЧНЕМО.

 
Ми смо једина Партија у Босни и Херцеговини.
Сви други су Странке, Покрети, Фронте, Акције...
Ми смо у Свијету Демократског Прогреса познати као Младенови Анђели.
Ми смо пресрећни што је симбол нашег Младена, иницијали такорекућ, MI.
Наша Политичка Платформа се одражава у једноставној релацији MI -VI.
То је скривени код који нас држи на нашем путу.
Они који не схвате, они оду из Педепеа.
Они нашу Скраћеницу тумаче на примитивне начине.
Партија До Пања. Партија Добрих Педера. Пола Дај Партији. Порез Да Подамо. Полицију Да Предамо.
Наша особина је да увијек побјеђујемо.
ПДП је на свим Изборима, досад, побиједио.
Неке су нам Побједе оставили, неке отели.
Прошле године су нам отели Побједу наше Јелена.
Сви су се уротили против нас.
И дио Међународне Заједнице.
А ми све бацили на Побједу Јелене. Чак ни наш Предсједник није хтио да се кандидује, само да би побиједила Јелена.
Свуноћ смо славили Побједу а ујутро кажу није. Кад су почели да броје, виде да јест, па стану, покраду, па кажу да није.
Отели побједу и Јелени и Бегићу.
Сад хоће да нам отму и Надрашка.
А он, само, хоће да отме Партију.
Шта, Зашто нису покрали и отели Побједу Шаровићу.
Шаровић је одмах рекао да не треба гласати за њега, неће да му неко краде Гласове и отима Побједу. То је, каже, његов лични избор.
Ми смо били на власти у Републици Српској, а све смо радили за Сарајево.
Ми смо од Републике Српске створили Порески Рај.
Дођеш овдје, радиш овдје, рмбачиш, тргујеш, шверцујеш али не мораш Републици Српској да даш ни Марку Пореза.
Порезе дајеш Сарајеву.
То људи не знају да цијене.
Цијени Интернет, зато.
Има тамо снимака из Зенице, из ТВ Студија, није из Затвора, како се наш и ваш MI – VI, хвалио шта је он, уз нашу обилну помоћ, све дао Сарајеву и БиХ.
У Сарајеву сада, знају то да цијене.
Понекад га Медији питају шта мисли о новом Савјету Министара, да ли ће се Додик промијенити...
Једина наша мрља је што смо били у власти са СНСД.
Морали смо добровољно и без разлога да изађемо.  Тако су нам рекли.
Сада је наша Парттија До Побједе, на прекретници.
Нико не схвата тежину нашег времена.
Наш Предсједник не може више да буде Предсједник Партије а не може ни да постане Почасни Предсједник. Заузето.
Многи напуштају Партију јер виде да Наш Предсједник неће више бити Предсједник.
Ретроградне снаге, WVW, Осовина Васић – Васковић – Вукановић, Welle VW, непрестано кидишу на нашу Партију, без икаквог разлога.
Умјесто да то чини СДС, нпр. Јер њих смо искористили и оставили на мрачној Жељ Станици без Возног Реда.
Али, ми ћемо се опоравити.
Само да нам смисле шта и како да радимо.
А, онда ће и Вукановић отићи код Додика.

Нема коментара: