субота, 30. април 2022.

СУСПЕНЗИЈА КАО СУДБИНА


Суспензија мог Налога на Твитеру, није ме много изненадила.
Штета јесте, због 7.000 пратилаца. И 150.000 Твитова. Што је био мој огроман успјех током осам година, обзиром да сам дјеловао са ортодоксне националне и ћириличне платформе. И да сам јебаво матер комегод сам стигао.
Осим ако није у питању неки плаћени хакерски напад. Али, роботи, алгоритми, који одмах знају да сам приступио са новог уређаја, знали би и то.
Цијели живот прате ме Суспензије.
Ко Пјанца мамурни цигански оркестар.
Након петнаст година рада на Телевизији, суспендовао ме СДС. Имали су своје Србе.
Током боравка у Влади Републике Српске, као Министар Информација, морао сам поднијети оставку јер нисам прихватио недејтонску информативну Унитаризацију и отимање надлежности Републици Српској.
ОХР је запријетио да ће ме суспендовати из јавног и политичког живота, што им је већ била уобичајена пракса.
Након десет година рада у Страначкој Организацији СНСД, суспендовао ме Додик.
Не само зато што му Организација није битна а битна је Власт, већ и као услуга Америчкој Амбасади, ОХР-у, турцима Сарајева, Вучићу...
Дабоме да кривица није на мојој страни.
За сво то вријеме, ја сам се мијењао, они нису.
Ја сам, након шеснаест година школе, отишао у рат и обучио се да ратујем са шеснаест врста оружја и оруђа.
Умјесто телевизијских извјештаја, писао сам Романе.
Створио сам Галерију Слика и Скулптура.
Радио као офсет машинист и изучио још других Заната.
СДС се није промијенио, пропао је.
ОХР није успио, сада на челу има Нијемца који у Њемачкој никоме не треба.
Турци Османлије Сокаклије и даље живе у облацима Жртве.
Вућчић је постао Издајник.
Додику је и даље најпреча Власт.
Додуше, због Власти се и улази у Власт.
*
Нисам суспендован само у школовању и у Рату.
Тамо гдје је зависило од мене.
Јебига, и то је нешто.


(СРПСКИ ПОГЛЕД, Рајко Васић, јавни канал на Телеграму)

Нема коментара: