уторак, 10. март 2020.


НА ЗЕМЉИ,
САМО, ЈОШ,
НОЋ И ДАН
НИСУ МАНИПУЛАЦИЈЕ

Кад је, ономад, у Београду наступила епидемија Вариоле вере, био сам студент.
Те Богиње су много компликованије и опасније од ове грипе, температуре и респираторних проблема. Говорим о здравим болесницима.
Не сјећем се панике, тада, у Београду.
Не сјећам се опште невјерице у Информације.
Објављивано је да су људи у Болницама, објављивано је о смртним случајевима.
Није било, међу нама студентима, теорија завјере, знам ја, мени су рекли, сакривено је, ноћу сахрањују, спаљују мртваце...
Било је препричавања о томе шта је то Вариола вера.
Питали смо студенте Медицине.
Није било гуглања.
Нико није нападао Власт, Режим, Комунизам.
Вакцинација је била обавезна. И потврду си морао да носиш са собом.
Ја сам ишао двапут, и ниједном се није примила. Рекли су ми да не долазим више.
Данас, педесет година послије, у ери Корона Вируса, једне баналне пролазности, једне информацијске честице која нигдје неће оставити никакав траг, Свијет не могу да препознам.
Нестале су чињенице.
Нестала је Званична Информација.
Ако је тада постојала Радио Милева, а Телевизија почела да подиже Глобално Село, Маклуаново, данас постоје Државе Милеве и Глобална Септичка.
Искључујем Кину која је примијенила драстичне мјере јер је Корона Вирус тамо и лансиран и подметнут. У милионском граду и многољудној Земљи, што је гарантовало успјех.
Непојмљиво је да се једна Држава од шездесет милиона становника, претвори у херметички Карантин због шест, седам, осам хиљада обољелих. Или, наводно, обољелих.
Да УЕФА отказује тамичења. Или да се затварају стадиони.
Масовна је хистерија око прања руку и ношења маски.
А суштина је у томе да је прање руку потребно због Манипулације и Дезинформације. Као и маске.
Ми данас дишемо Манипулацију.
Ми живимо на Манипулацији.
Без Манипулације не можемо да живимо.
Чињеница, више, никоме није потребна.
Она је увреда.
Та манипулација, полуистина, дезинформација... за педесет година су Свијет учиниле потпуно заробљеним.
Свијет је данас, Карантин.
Пјединац се није ослободио совјетизма, комунизма, диктатуре... Појединац се добровољно утамничио.
Резултат свега јесте да је Појединац постао апсолутно небитан.
Данас је један усрани Вирус, битнији од сваког Појединца.
Метак је битнији од сваког Појединца.
Долар је битнији од сваког Појединца.
Лаж је битнија од сваког Појединца.
Из Поузданих Извора, блиских мени, могу да кажем да од Људи, више, нема ништа.