уторак, 20. јун 2017.

ЕСДЕЕСОВА
РЕГИОНАЛИЗАЦИЈА
СРПСКЕ

Док сам био подворник у Есенесдеу, имао сам обавјештајну службу која је само прикупљала ријечи, синтагме и реченице које странке најчешће употребљавају. У интерној и екстерној комуникацији.
Како сам распустио Службу, моја обавијештеност је пала КЗУ.
Тако ме, данас, у Гласу Српске изненади текст о стању приједлога за Потпредсједнике Есдееса из свих Регија у Републици Српској.
Неизвјесно је, каже Ведрана, у Приједорској, Бањалучкој, Посавској, а договорено у Градишкој, Добојској, Бијељинској, Бирачкој, Источносарајевској и Херцеговачкој.
Кад сам ступио на часну и одговорну дужност Подворника, у Есенесдеу, одмах сам укинуо Регионалне одборе. Који су се већ били потврдили као вјесници најцрње локалне феудализације.
Издам наредбу, пропишем технологију, установим контролни механизам а Феудалац из Регионалног Одбора каже Нисмо ми тако одлучили да радимо. Ми смо са Шефом друкчије договорили. Ајел. ЈШУ. Јеботе Шеф Удупе.
Ну. Укинуо сам Регионалне одборе и због тога што је Силајџићева странка већ почела да сере о Регијама у БиХ. А позната је Хасина чувена постњутновска реченица модерне физике да чајник треба тући док је мали јер ће постати Парњача, ба. И сатрт Инсана.
Као и из још једног разлога. Да отклоним било какву примисао на подјеле Српске, на Источну и Западну, јер се и о томе, унутар Српске, почело да просерава.
Стога сам се изненадио да Есдеес сада говори о Регијама.
А Политички Програм СДА има, као окосницу, укидање Ентитета и формирање Регија у БиХ.
За Есдеес је, можда, и примјерено да има те своје Регије. Јер су некада функционисали на принципу Ловних Подручја.
Али није примјерено борби Српске за Самосталност и није примјерено организационој технологији Велике Политичке Странке.
Регионализација Странке ствара унутарстраначке бране и уставе.
С једне стране, из страначке базне организације, та брана се манифестује као филтер. И према Руководству, Лидеру и сл, пропушта селективне информације о стању, стварајући, за Региофеудалца, повољну ситуацију код Оних Горе.
С друге стране, од Руководства и страначке политике, према базној инфраструктури, пропушта оне закључке, упуте и смјернице, модификоване и адиране тако да јачају улогу Региофеудалца а засјењују улогу Руководства Странке и Лидера.
У суштини, то је одсијецање Руководства Странке, и Лидера, од Страначке Организације. Мада то Руководство и Лидер правдају тиме да се не може са толико одбора комуницирати. Па нека то раде они на Регији.
И, то одсијецање доводи до анархије у Организацији, некомапктности, нејединствене технологије. А страначка Организација, чији је једини производ и брига Глас, мора да га производи по јединственој страначкој технологији.
Опет, уздам се да им је, Есдеесу, Драги Бакир најбоље свјетово.
*
И Есенесде има тих потрпедсједника, чудо једно. Али, они су у другој функцији. О чему сад не бих, јер није сазрела Политичка Ситуација и нећу да идем Испред Институција.