субота, 17. јул 2010.

NUDIGUZI I POTOPNICI
skica za opijelo opozciji
VAŽNIJE JE ŠUMSKO OD MENTALNOG ZDRAVLJA
Kako je objelodanjeno, pshijatrijski vještaci iz male provincijalne klinike PDP, Ivanić i Borenović, dali su vansudsko vještačenje da imam problema sa mentalnim zdravljem. To me ne veseli. To je samo znak da će njih dvojica u javnoj orbiti najebati. S moje strane.
Kako je presuđeno, na Sudu BiH, Ivanićevo šumsko zdravlje je perfektno.
Sudovi u BiH, naročito na nivou Naseobine, čudo su. Ja tebi dodijelim balvan, ti posiječeš balvan, izrežeš u svojoj pilani, koja se učlanila u moju stranku, ostane golosijeka, vještaci kažu: šteta. I ti odeš u zatvor (Miro Jurišić), mene oslobode.
Onda ja, to jest Mladen Ivanić, počinjem da serem.
To su meni namjestili stranci, neki Gej, Grej, Ohaer, privatno preduzeće, strano, htjelo šumu a ja, kobiva, Ivanić, nisam dao. Ako sam davao banke za jednu marku, pardon, za jedan euro, nisam budala da dajem šumu za jedan euro.
Ivanić, sada, u unaprijed sračunatoj priči, lansira tezu da je sve počelo kad je zahtijevao smjenu Pedija Ešdauna i kada tom Američaninu iz Ohaera, koji je, po njemu imao preduzeće Balkan-Amerika, nije omogućio eksploataciju šume. Do Posljednjeg Panja.
Jebo loše američke filmove iz jevtine holivudske produkcije. Ivanić biračima lansira najnoviji plačiindijski hit: mene su pet godina uništavali stranci. Uz pomoć nekih ljudi iz SNSD.
Da ga je SNSD uništavao, ne bi ga uzeo u krilo i u vlast, 2006., da ne radi ništa, samo da se povremeno počeše po guzici, pa mu i to nije bilo dovoljno, nego opet pakt sa stranim nevidljivim balkanskim pakterima, kao i prvi put kada je u Glavnom odboru SNSD dogovorio zajedničku vlast a onda, sutradan, objavio da će formirati vladu sa SDS-om. Da ih tako uništi i očisti sa scene spomoću svog demokratskog progresa.
Ali, uništiće ga 300.000 birača SNSD-a u oktobru.
A o poštenju.
Taj Ivanić-Jurišić prodavao je te banke ko đinđuve. Pa je jednu prodao i onom Srbskom Bizmismenu Mandariću koji je po engleskoj kupovao fudbalske timove i zaglavljivao zatvora.
Kako svi, i onaj Američanin iz Balkan-Amerike, navale na Poštenog Prepoštenog. Kad se zna da je PDP skraćenica od Pošten Do Poštenog.
A i novinari, vrše pritisak na nezavisne političare. Šta imaju pitati Ivanića o nekoj tezi Vasića.