четвртак, 29. октобар 2009.

PET CILJEVA I DVA USLOVA ZA PEDERE
Holanđanin Boris Ditrih, predstavnik najveće međunarodne organizacije za praćenje primjene ljudskih prava, HRV, je li, došao je u Srbiju da načini izvještaj o tome i o propaloj paradi ponosa. Parada ponosa je parada pedera. Peder je, poznato je, gay a gay je čmarstvenik, čmarodejstvenik, čmarnjak. Boris, bujne plave kovrčave kose, istovremeno je i rukovodilac LBGT programa u okviru Hjuman RV. To je program za onu popuplaciju. LBGT znači: lezi bilo gdje i turi.
Srbija se našla u velikom problemu. Ratko Mladić nije uhapšen, manjine se bune a LBGT populacija nema prava da ga turi gdje hoće. Susjedne zemlje, Rumunija i Bugarska, inače članice EU, daleko su odmakle u tim lezi i turi pravima. Uskoro će Srbijom da zavlada izreka: Jebu se ko Bugari, bre.
Elem, Politika, danas, isturi naslov: Gej prava neizostavna u evropskim integracijama.
A mi u BiH, nismo dozovlili, kao ni Srbija Paradu ponosa, promociju podvora. Podvori su, za mlade naraštaje, vrbove motke, debele ko ruka, na kojima dvojica nose plast sijena na sredinu njive, gdje će sadjeti sijeno. Podvori su glavni junaci zagonetke: Turim ja tebi, turiš ti meni. Jer, svako svoj podvor gura, da prostiš, ispod plasta na drugu stranu.
A i ja sam bio protiv toga.
To može biti ozbiljan problem prilikom ulaska BiH u Evropsku uniju.
Za razliku od evropskih zemalja gdje imamo ministre pedere od kojih jedan javno priča, u novinama, kako je sa momkom došao kod svoje majke a ona razdragano uskliknula: Znači, to mi je zet.
Podvorska populacija, Turim ja tebi, turiš ti meni, pri čemu je bitno da najmanje jedno nije žensko, uslov je, dakle, za ocjenu da je društvo demokratsko. Svi ozbiljniji zatvori u svijetu imaju ta LGBT prava isprkatikovana do krajnjih granica. Oni su svi, prije, BiH i Srbije, ispunili uslove za ulazak u Evropsku uniju. Nedostaje im još koja sitnica: izbori, pravo žena za kandidovanje itd.
Spopao me strah. Šta ćemo kada Boris Holanđanin dođe kod nas. U inspekciju. A ovdje ni para ni pedera. Uz to, oni sa hlačama za duboku vodi, i sa bradicama, agresivni. Mi, prirodnjaci, krava ne skače na kravu, konzervativni. Nema prolazne ocjene. Zalud ustavne promjene, But i mir, Bilt i paket.