уторак, 24. јун 2008.

AUTOMOBILI

Pošto imam bagija koji je genetski modigfikovan od folksvagenove bube, banjalučko udruženje obožavalaca bube svake godine ne poziva na jedan krug po gradu sa kavom na kraju. Nikad nisam imao vremena da odem ali ove godine sam se zarekao da ću otići da ne kažu da sam peder i da hodam po vazduhu.
Vrijedilo je upoznati te ljude, mada sam se među njima osjećao kao stvarni amater jer ne znam ništa o motorima i limariji a oni svi smisle da je normalno da znam.
Moj odnos prema automobilima je poseban, kao i kod svakog.
Ne privlače me novi gizdavci koji koštaju mnogo i imaju performanse za 007. Moj Nisan Patrol je star 22 godine i ne bih ga mijenjao ni za novog Hamera.
Bagi je pakovanje parfema naspram Patrola ali donosi čari vjetra i na 39 stepeni.
Uglavnom, ne mogu me stvrstati u kompleksaše koji vozi velika robusna auta jer je sam mali. Bagi je minijatura i komplikuje sliku mog odnosa prema automobilima.
Volio bih da jednom sam modifikujem neko auto, na primjer na platformi Patrola. Onda bih mogao reći: to sam ja.
Ali, pošto u vremenu svega ima osim vremena, to se nikad neće dogoditi.