недеља, 26. јун 2011.

EVROPA SE VRAĆA HRIŠĆANSTVU
Slovenački marginalac, Alpski Turčin, Jeldžin Kacin, prototip evropskog parlamentarnog Milanka Mihajlice, islamski Verbalni Sabljomat u civilizovanoj Evropi, iznio je tezu da Evropa nije samo hrišćanski projekt već jevrejski i islamski. On, tako odgovara, Angeli Merkel, trendovima u Holandiji, Francuskoj i u Evropi uopšte i Ivi Josipoviću. Dabome, ima tu i čitav niz dodatnih prilupa jedne političke prilude o tome kako će treća pobjeda Erdoana donijeti raj u okolišu Turske, turska vojska će se povući sa kipra, on će promijeniti ustav i vojsci jebati mater, stvoriće multietničku i multikonfesionalnu Tursku... Budala. Ne zna da je vjerska, nacionalna, ili vlasti uopšte, tortura, uvijek teža i pogubnija, totalitarnija i tragičnija od svake tortura vojske. Kad Erdoan promijeni ustav, samo što nije rekao Kacin, onda će umjesto gej-parada, Stambolom da se nosaju krstovi a ušpalirena masa oduševljeno će da upućuje aplauze zapeta ovacije.
Srao je Jeldžin Kacin Oglu još protiv populizma. To su, kaže, jevtini trikovi. Kratkotrajni. Mononacionalni. A upravo je on, sa svojim jurišnim grupama, otcjepljivao Sloveniju s pomoću populizma. Što je nije otavio u multinacionalnoj zemlji, kad je tako multierotičan i multisenzibilan. Mada je ovakva pitanja nepotrebno postavljati jer se radi o najobičnijem islamskom nadničaru u Evropi, pri čemu je manje bitno da li to radi za pare ili za jare.
Evropski desničarski trendovi, povlačenje socijaldemokratije koja je počivala na neizrečenoj tezi Proleteri svih zemalja, dobrodošli ste i ravnopravni, otvoreni antiislamizam i antigastarbajtizam, urbano, političko i kulturno sektašenje i getoiziranje muslimana u Francuskoj i u drugim zemljama, posljedica su jednog dugog Evropskog perioda koji je počeo industrijskim usponom u srcu Evrope, potrebom ušteda u radu koje bi se koristile za opštedruštveni standrad koji bi pratio industrijalizaciju a što je sve uslovilo uvoz radne snage.
Da ne širim temu, Uvoz Radne Snage nije znak multietničke, multikulturalne i multikonfesionalne Evrope. Evropa je Evropa i ima svoju kulturu. Niko ne može doći sa rukama u džepovima niti u savremenim G-kolima i postati Evropska Kultura.
Teza Kacina da je Evropa I islamski i jevrejski projekt, miješa različite kategorije. Uloga Jevreja je posve drugačija u Evropi od uloge hrišćanstva. A uloga islama na šestoj strani. A i kad se kaže da je Evropa Hrišćanski Projekt, niko ne misli na crkvu i popove. Hrišaćanstvo nije samo religija. Hrišćanstvo je Način Civilizacije. Hrišćanstvo je Opšti Stvoritelj. Na Hrišćanstvu počivaju i oni koji su goli ateisti. Hrišćanstvo je ugrađeno i u najcrnje komunističke totalitarije. To ljudi i kolektiviteti nose u sebi kao genetski materijal. Došljački, ranije agresorski, islam ne može da bude ravnopravan sugraditelj Projekta Evropa. Čak ni podizvođač.
Taj proces koji je u Evropi počeo industrijalizacijom, nosio je sa sobom i određene posljedice. Dabome, da u početku niko nije mogao da kaže tačno kakve. Ne postoje eksperimenti za takvo što. Ali posljedice sada dolaze na naplatu. Neartikulisana islamska arbajterizacija, prije svih, deportovala je ogroman broj ljudi najnižeg obrazovanja, kulture pa čak i vjere, pogodan da se kastizira i autogetoizira, da se stalno drži zajedno i da, podsvjesno, ispoljavaju odbojnost prema matičnom miljeu u kojeg su došli i u koji, i da su htjeli, nemaju ulaznicu. Niti domicili žele da ih prihvate. To je potpuno nemoguće. Čak i u okviru svoje nacije i vjere, Došljo je Došljo.
Ta geto-kolektivizacija došljaka koji nose u sebi odbojni, džihadski gen, počela je postupno da dovodi do rastrojavanja društva Zapadne Evrope. A to niko ne može da dozovoli. Ne zbog toga što je Hans danas nacionalist ili neotrećerajhaš, nego zato što kapitalističko društvo, postkapitalističko, profitno, neoliberalno, ne može tako da funkcioniše jer to ugoržava osnovne postulate: homogenizaciju i pasterizaciju radi neprestanog rasta široke potrošnje roba i usluga, unificiranu tehnologiju društvenog generisanja i evropske integracije.
Radi se o vrijednostima koje nisu kompatibilne. U slučaju nikaba u Francuskoj i svinjetine uopšte, to je vidljivo. Evropa grabi nove vrijednosti i ne može se baviti manifestnim simbolima zakrivanja nosa od pustinjskog pijeska starim nekoliko hiljada godina a danas pretvorenim u razlike i agresivne vjerske toteme. Ili se baviti svinjetinom i duplim šerpama u cijeloj državi samo zato što je u pustinjama i na vrućinama nemoguće jesti svinjetinu što je danas postalo nacionalno obilježje dok se Evropa mora hraniti unificirano, brzo i efikasno.
Dabome, Kacin, Kurcin i ostale drkadžije ne razumiju od toga ništa. Jer, i kada su krenuli u svoju malu Istoriju Razaranja nisu bili niko i ništa. Janša i slično. Pih.
Sada se ta sekta digla da pametuje Evropi, Turskoj, Bosni i BiH, Srbiji. STJS. Slovenačko.
Napravi parlament pa ćeš vidjeti kakvih sve budala imaš.