BRAĆA ZUKORLIĆ I VASKOVIĆ
Kakve budale hodaju svijetom.
Čovjek se u mladosti čudi ljepotama. Kako sam stariji, sve se više čudim budalama.
Muamer Zukorlić X5, vjerski vođa muslimana iz Pizde Lepe Materine, odnosno srbijanskih ostataka nekadašnjeg velikog Carstva Sandžaka i Cijelog Smedereva, izjavio je nekidan, da će, kad On dobije autonomiju, taj Kandžas biti raj kao Monako. A on će, dodajem, biti Princeza od Monaka.
Ali nije to najvažnija karakterna crta Mua Zukija.
Najvažnija je, i najbjelja, najblještavija, činjenica da se i on vozi u Beloj Ikspetici. U kraju gdje je Srbija zatrla sve živo, tako kaže, pa narod nosa poderane fesove koje su miševi izgrizli još u vremenu kada je tuda vršljao Svetozar Vukmanović Tempo, direktno poslan od Tite. Kada su jednog mlađeg seljanina pitali šta znači BMW, a to isto piše na džipu Mua Zukija, on je, kao da se radi o H2O, ispalio: Bem ti vareniku.
I na registraciji je, pored zabezeknutog dvoglavog orla, napisao mufty. Iz bezbjednosnih razloga. Jerbo, Karadžićevi, Šešeljevi i ostali četnici dobiju broj registracije i onda postave eksloziv. Ovako, kad piše mufty, miran je Mua Zuki.
E, ta scena kada se Mua Zuki vozi u Ikspetici ista je kao i scena kada se Vasković, bujne kose, pošto nema turbana, vozi na oklopnom transporteru. I u jedoj i u drugoj sceni narod, kao pozorišna kulisa, hoda poderanih dimija i fesova. I u jednoj i drugoj sceni teroriše se običan čovjek. Knjiga je ista. Mijenjaju se samo glavni junaci. Orić, Vasković, Zukorlić... jednak je teror i Reci ovo ili ode glavuša kao i Živjećemo kao u Monaku.
Muamer Zukorlić je već sada neborojeno puta demonstrtirao činjenice koje potvrđuju da se radi o konstanti provincijalnog primitivizma u vrtlogu velikih događaja. Kao što je i Vaskovićevo ispinjanje na oklopnjak bio pokušaj da se sa dna vrtloga i objetivne svoje mjere, izdigne na površinu događaja koji ga nadmašuju, tako i Zukorlić pokušava da iz memljive džamije, u vrtlogu događaja današnje istorije, pokušava da se izdigne na površinu i uzme vazduha nezaslužene važnosti. Njegov mali um, mali kao i Vaskovićev, njegovog brata po provincijalizmu, odlučio je da ta disaljka bude BMW.
I takvog čovjeka je neko htio u Sarajevo. Umjesto reisa Cerića. Čime su ponizili muslimane BiH. Kao što su takvog provincijalca Vaskovića doveli na Feudalnu javnu, jadnu, TV i tako ponizili poštene pretplatničke obaveznike koji plaćaju i gledaju to balegište.
Galerija takve braće Vasković/Zukorlića iscrpljena je u bratskim krvoločnim ratovima na području bivše SFRJ. Ali, kadgod se oni danas pojavljuju treba znati da se radi o rukavcima i staračama vrtloga koji su uskomešali prašinu, pljevu i otpad uopšte iz kojeg su se na površinu peli Vaskovići i Zukorlići.
Protežiranje Zukorlića kao Mufti muslimana, pouzdan je znak da muslimane, njihovi, drže i dalje u getu. To radi i Tunjo Filipović koji ovih dana u autorskom tekstu veliča Islamsku zajednicu i Merhamet navodeći da opstanak muslimana zavisi od njihovog strpljenja da trpe i čekaju i od te dvije organizacije.
Pogrešno.
Opstanak i razvitak muslimana, kao nacije, vjera se osigurala, zavisi od političkih organizacija. Te organizacije moraju da uobliče realan politički interes, i dugoročan i kratkoročan. Bauljanje od ambasade do Zukorlića, od pisma Hitleru do uzdanja u Bajdena, od Žrtvovanja mira do Države, neće pomoći.
Takvi kao Vasković, ne prave novinarstvo. Oni prave samo budale. Takvi kao Zukorlić ne prave državu. Oni prave samo budale.
Kakve budale hodaju svijetom.
Čovjek se u mladosti čudi ljepotama. Kako sam stariji, sve se više čudim budalama.
Muamer Zukorlić X5, vjerski vođa muslimana iz Pizde Lepe Materine, odnosno srbijanskih ostataka nekadašnjeg velikog Carstva Sandžaka i Cijelog Smedereva, izjavio je nekidan, da će, kad On dobije autonomiju, taj Kandžas biti raj kao Monako. A on će, dodajem, biti Princeza od Monaka.
Ali nije to najvažnija karakterna crta Mua Zukija.
Najvažnija je, i najbjelja, najblještavija, činjenica da se i on vozi u Beloj Ikspetici. U kraju gdje je Srbija zatrla sve živo, tako kaže, pa narod nosa poderane fesove koje su miševi izgrizli još u vremenu kada je tuda vršljao Svetozar Vukmanović Tempo, direktno poslan od Tite. Kada su jednog mlađeg seljanina pitali šta znači BMW, a to isto piše na džipu Mua Zukija, on je, kao da se radi o H2O, ispalio: Bem ti vareniku.
I na registraciji je, pored zabezeknutog dvoglavog orla, napisao mufty. Iz bezbjednosnih razloga. Jerbo, Karadžićevi, Šešeljevi i ostali četnici dobiju broj registracije i onda postave eksloziv. Ovako, kad piše mufty, miran je Mua Zuki.
E, ta scena kada se Mua Zuki vozi u Ikspetici ista je kao i scena kada se Vasković, bujne kose, pošto nema turbana, vozi na oklopnom transporteru. I u jedoj i u drugoj sceni narod, kao pozorišna kulisa, hoda poderanih dimija i fesova. I u jednoj i drugoj sceni teroriše se običan čovjek. Knjiga je ista. Mijenjaju se samo glavni junaci. Orić, Vasković, Zukorlić... jednak je teror i Reci ovo ili ode glavuša kao i Živjećemo kao u Monaku.
Muamer Zukorlić je već sada neborojeno puta demonstrtirao činjenice koje potvrđuju da se radi o konstanti provincijalnog primitivizma u vrtlogu velikih događaja. Kao što je i Vaskovićevo ispinjanje na oklopnjak bio pokušaj da se sa dna vrtloga i objetivne svoje mjere, izdigne na površinu događaja koji ga nadmašuju, tako i Zukorlić pokušava da iz memljive džamije, u vrtlogu događaja današnje istorije, pokušava da se izdigne na površinu i uzme vazduha nezaslužene važnosti. Njegov mali um, mali kao i Vaskovićev, njegovog brata po provincijalizmu, odlučio je da ta disaljka bude BMW.
I takvog čovjeka je neko htio u Sarajevo. Umjesto reisa Cerića. Čime su ponizili muslimane BiH. Kao što su takvog provincijalca Vaskovića doveli na Feudalnu javnu, jadnu, TV i tako ponizili poštene pretplatničke obaveznike koji plaćaju i gledaju to balegište.
Galerija takve braće Vasković/Zukorlića iscrpljena je u bratskim krvoločnim ratovima na području bivše SFRJ. Ali, kadgod se oni danas pojavljuju treba znati da se radi o rukavcima i staračama vrtloga koji su uskomešali prašinu, pljevu i otpad uopšte iz kojeg su se na površinu peli Vaskovići i Zukorlići.
Protežiranje Zukorlića kao Mufti muslimana, pouzdan je znak da muslimane, njihovi, drže i dalje u getu. To radi i Tunjo Filipović koji ovih dana u autorskom tekstu veliča Islamsku zajednicu i Merhamet navodeći da opstanak muslimana zavisi od njihovog strpljenja da trpe i čekaju i od te dvije organizacije.
Pogrešno.
Opstanak i razvitak muslimana, kao nacije, vjera se osigurala, zavisi od političkih organizacija. Te organizacije moraju da uobliče realan politički interes, i dugoročan i kratkoročan. Bauljanje od ambasade do Zukorlića, od pisma Hitleru do uzdanja u Bajdena, od Žrtvovanja mira do Države, neće pomoći.
Takvi kao Vasković, ne prave novinarstvo. Oni prave samo budale. Takvi kao Zukorlić ne prave državu. Oni prave samo budale.