G-KOLA ZA VOZOVOĐE
Zabrađeni direktor sa visećim naočarima, ministar saobraćajućih dela i Vlada cijela, kao da su namjerno čekali da se Dodik, Predsjednik Republike, vrati iz Amerike pa da riješi štrajk Kajas-majstora za lokomotive na ŽRS.
Dabome, da je to svima minus u dužini jednog šinskog polja, prije nego što su šine, onomad, dignute na valjke i povarene.
U međuvremenu, mnogi su se okoristili o štrajk vozovođa. Dobojski podzemni konglomeratorijum koji decenijama željezničari u toj više Ozrenskoj nego Trebavskoj oazi. Pa Prijedorski Okrug sa pripadajućim Okružiteljem. Pa naručioci variva kojeg su skuvale Vozovođe.
A te Vozovođe su mi sumnjive od zla do boga. Onaj Marin, kad govori važne radničke proglase, gleda niz nos, kao da se boji da nešto ne slaže. Pa onaj drugi koji se ne boji otkaza pa zamjenjuje Marina Mašinovođu. Pa seru svaku veče o šinskom satu, o satu preko pragova, o kilometar vožnji, o dizelka minuti, o koeficijentu skretnica po jedinici vremena...
U stvari, koriste činjenicu da njihovo zanimanje nije rasprostranjeno na biroima za zapošljavanje. A uprava ko Ovca Jalovica. Digni jednom naočare, Sunce Im Jebem, digni bilo šta, i razašalji Otkaze. Ne čekaj Milu iz Amerike. Osim ako niste svi u istoj igri. Neka Štrajk Traje.
Vrijeme je da Republika Srpska zakonodavno preciznije reguliše štrajkove u vitalnom ekonomskom krvotoku. Da ne bi i to malo robe što se može prevesti željeznicama gubili zbog Karina Marina.
A sindikat neka protestuje. Kad ne umije sada dići glas protiv ekonomske štete koju čine, najviše radnicima, avanturisti iz Akademije Nauka Za Vuču Vozova.
Ako ti je mali vučni kilometar sat, nađi neki drugi posao, druže pružni.
Dok se to zakonski ne zabrani, Akademici Vozovođe će stalno pozivati Dodika. Da on prvo njima dođe, pa da oni njemu prvo ispričaju, pa da on čuje i drugu stranu. Jebli ih mediji koji im to objavljuju.
Nema druge strane. Na svakoj strani je Republika Srpska.
Akademici Vozovođe Žeresa su se pokazali kao rasuti teret za G-kola. Valjda ima među njima onih koji znaju o čemu pričam. Trebaće kompozicija. Jer, ima Dodataka Šinskim Jelima.
Zabrađeni direktor sa visećim naočarima, ministar saobraćajućih dela i Vlada cijela, kao da su namjerno čekali da se Dodik, Predsjednik Republike, vrati iz Amerike pa da riješi štrajk Kajas-majstora za lokomotive na ŽRS.
Dabome, da je to svima minus u dužini jednog šinskog polja, prije nego što su šine, onomad, dignute na valjke i povarene.
U međuvremenu, mnogi su se okoristili o štrajk vozovođa. Dobojski podzemni konglomeratorijum koji decenijama željezničari u toj više Ozrenskoj nego Trebavskoj oazi. Pa Prijedorski Okrug sa pripadajućim Okružiteljem. Pa naručioci variva kojeg su skuvale Vozovođe.
A te Vozovođe su mi sumnjive od zla do boga. Onaj Marin, kad govori važne radničke proglase, gleda niz nos, kao da se boji da nešto ne slaže. Pa onaj drugi koji se ne boji otkaza pa zamjenjuje Marina Mašinovođu. Pa seru svaku veče o šinskom satu, o satu preko pragova, o kilometar vožnji, o dizelka minuti, o koeficijentu skretnica po jedinici vremena...
U stvari, koriste činjenicu da njihovo zanimanje nije rasprostranjeno na biroima za zapošljavanje. A uprava ko Ovca Jalovica. Digni jednom naočare, Sunce Im Jebem, digni bilo šta, i razašalji Otkaze. Ne čekaj Milu iz Amerike. Osim ako niste svi u istoj igri. Neka Štrajk Traje.
Vrijeme je da Republika Srpska zakonodavno preciznije reguliše štrajkove u vitalnom ekonomskom krvotoku. Da ne bi i to malo robe što se može prevesti željeznicama gubili zbog Karina Marina.
A sindikat neka protestuje. Kad ne umije sada dići glas protiv ekonomske štete koju čine, najviše radnicima, avanturisti iz Akademije Nauka Za Vuču Vozova.
Ako ti je mali vučni kilometar sat, nađi neki drugi posao, druže pružni.
Dok se to zakonski ne zabrani, Akademici Vozovođe će stalno pozivati Dodika. Da on prvo njima dođe, pa da oni njemu prvo ispričaju, pa da on čuje i drugu stranu. Jebli ih mediji koji im to objavljuju.
Nema druge strane. Na svakoj strani je Republika Srpska.
Akademici Vozovođe Žeresa su se pokazali kao rasuti teret za G-kola. Valjda ima među njima onih koji znaju o čemu pričam. Trebaće kompozicija. Jer, ima Dodataka Šinskim Jelima.