субота, 13. новембар 2010.

JEDINSTVO BOGA, OCA I ZLATKA
Glavni odbor Socijaldemokratske partije (SDP) BiH usvojio je, na današnjoj sjednici u Sarajevu, Izvješće o provedenim izbornim aktivnostima i izbornim rezultatima SDP-a za opće izbore u BiH ove godine i zaključio da je potrebno odmah krenuti u implementaciju izbornih rezultata i formirati vlast predvođenu SDP-om koja mora provesti ustavne reforme.
U priopćenju za javnost navodi se da će te reforme osigurati jedinstvo države koja će biti u stanju sama ispuniti kriterije za NATO i EU članstvo.
Dnevnik. ba
Ne mislim se baviti Esdepeom, mada je zanimljiva ta pojava Samostalne Državne Partije na ovom lijepom nebu punog polumjeseca nad Bosnom.
Ali svojom agresivnom postizbornom politikom Esdepe najavljuje noliko trendova I zamki u kojima će se naći BiH.
TOTALITARNO JEDINSTVO. Baš kad sam promovisao svoju novu doktrinu Partnerska integracija, iz Esdepea je stigao retrogradni idejni projekt koji nosi valterovski naziv - Jedinstvo. Ko te šalje, STJ. Jedinstvo je nova riječ na tacni Sarajevskog Političkog Kruga. Jedinstvo podrazumijeva cijeli niz infrastrukturnih društvenih pretpostavki, od vladajuće ideologije do unifikacije vjere, jezika, kulture i nacije. U Naseobini svega toga nema. Stoga se jedinstvo može realizovati nekim nepodrazumijevajućim pretpostavkama – majorizacijom, otimanjem prava na glavne poluge vlasti, prisvajanjem tuđeg izbora, silom i nasilnim ustavnim promjenama. Silu je Lagumdžija najavio kada je govorio da će uzeti vlast I pokoriti Republiku Srpsku. Da to nebi uradili mudžahedini. Nasilne ustavne promjene najavljuje sada njegov Glavni odbor.
PRAVO PRVOG IZBORA. Vlast u BiH je kao kao američka košarka, izgleda. Esdepe je odnekud dobio pravo prvog biranja i odmah je saopštio da vlast treba formirati sa njima na čelu. Pod vođstvom našeg svijetlog sina Kim Il Zlatka. Predvođenu Esdepeom. Ovo je, vjerovatno, zadnja faza narciosoidne liderske politike – kolektivna opsjena mesijanstvom. Trojni princip rotacije i međunacionalnog gospodstva koje je mjestimično uspostavljeno u BiH, neće biti dovoljna brana Državljaninu sa Miljacke. Cijenim da će to proizvesti mnoge probleme za Unesrećenicu. Čak i kada se sklopi lego – vlast od tri nacionalna bloka, Esdepe, Zlatko Lagumdžija, iskakaće svojom agresivnošću i željom za Jedinstvom i tako cijeli mandat pretvoriti u stršljenik i bunilo. To će dalje razbijati BiH. A to me, kako je poznato, ne veseli.
USTAVNI DAMOKLO. Mora provesti ustavne reforme. Esdepe je, očito, novo grlo na koje igra ilegalna Kladionica Međunarodne Zajednice. Razni priučeni unitaristi, Silajdžić, Terzić, Tihić… nisu pokazali ništa od talenta koji je kod njih uočen u mladim političkim danima. U tu Kladionicu ulažu svi oni stranci koji već 45 dana govore ono što je danas rekao Glavni odbor Esdepea.
KATANAC ZA JEDINSTVO. Kako će Predvodilac nametnuti svog predvodnika, nametnuti Ustavne promjene i obezbijediti jedinstvo zemlje, nije jasno rečeno. Ali je jasno da je u njihovim glavama i konceptima Jedinstvo za Državu a ne Država za Čovjeka. Čovjek se više i ne pominje u toj socijaldekomšijskoj partiji.
GLAVNI JUNAK JEDNE KNJIGE. Ulazak u Nato i u EU. Cijeli projekt Totalitarnog Jedinsva, i sve prateće pojave, po Čovjeka, Državu i izborni redoslijed, sačinjen je i pokušava se ostvariti zbog Teritorijalizacije. Nije sporno članstvo u Nato Paktu. Samo ako to ljudi, na svetri strane, u Naseobini žele. Možemo ih pitati i na referendumu. Mislim da je demilitarizacija bolje rješenje za ovdašnje jedinke i kolektivitete koji su toliko žedni krvi da im već ide i na nos i na uši. A jedino da Muameru Zukorliću ostavimo jedan puk na upravljanje i korištenje.
Sporno je što je Natointegracija na prvom mjestu. To mi nekako liči na borbu protiv Rusa. Što je natuknuo i Bjelogardejac Neželjenko. Za nečije tuđe interese, dabome.
Apsolutno sam za Euintegracije. Iako nikada tamo nećemo stići. Ali ako dobijemo status kandidata eto pune šake brade. Međutim, i EU mora pokazati neki znak, neko mrdanje repom kao pokaz razdraganosti. Partnerska integracija, kako sam rekao.
Međutim. Prije toga treba da se upartnerišemo ovdje kao ljudi. Jer, tamo kad se integrišemo, raspadaćemo se a bog nam dušu neće htjeti. Kao Belgija. Predlažem, ipak, da to riješimo prije EUintegracije.

петак, 12. новембар 2010.

PARTNERSKA INTEGRACIJA
Koliko je ljudi shvatilo da Naseobina ulazi u Partnersko doba.
Nema više koalicija, reformi i promjena. Nema lažnih federacija, patriota i europejaca. Nema više dobrih i loših momaka. Nema više izmaglice jednakopravnosti, bratstva i jedinstva i multikrtičnjaka.
Ostali su samo interesi.
Moram priznati da je Sarajevo prvo počelo da praktikuje te nove političke tehnologije. Njihova ideja Bosna Moja, unitarna i gizdava, opjevana u pjesmi Sevdal Insana Muhameda Šaćirbegovića, Šićargrebovića: Ili je zajedničko ili je sve naše, u duetu Hari Reis Hari: Odlazi i ne nosi ništa, ni nanulama ne klepeći, u oberrajhpopevci Valentina Navijača: Nećeš biti Srbin manji ako prihvatiš Ustav tanji, ostala je ideja još od Islamske Deklaracije do danas. Mijenjali su se samo partneri. SDA-SDP u ratu, SDA i drugi poslije rata, SDA-SBiH malo kasnije, SDA-SDP sada i opet...
Partneri su postali i dva hadezea u ideji Za Treći Teritorijalni. Partneri su postali i SNSD i SDS u ideji Srpska Zauvijek.
Dimitri Kurkulas, međutim, danas u Glasu Srpske, a u svojstvu drektora nečega za proširenje nekome, postavlja tezu o potrebi ustavnog sistema u BiH koji bi omogućio jedan glas, jednu adresu i jednog izvođača radova u procesu EUintegracija.
Kukulas, mislim da je Kurkulas zakasnio na voz.
Partneri, novoustanovljeni u BiH, neće formirati Trojno partnerstvo oko Stvaranja jednoglasja, Zadnje pošte i Glavnog izvođača. Ući će u Partnerstvo za BiH koje može prerasti i u Partnerstvo za razlaz.
U međuvremenu, zauzimaće se pozicije u zajedničkim organima, natezaće se konopac, bildaće se kvadricepsi, nalijevati loj pod gusjenice... i to će trajati cijeli mandat. Kao što je i ovaj sadazavršeni mandat protekao u ritmu Naprijed Srpska. Samo što se niko nije dosjetio. Pitajte Špirića, kolikogod ga mrzili.
Nikome neće naumpasti Reforma Ustava, Ustavne Promjene, Patriotska Vlada, Jedan Predsjednik.
Teka kada se potpuno uobliče Tri Interesa i postave na stol, moguće je da na red dođu obličja saveznih organa, nešto što se nekad zvalo Savezno Izvršno Vijeće. Predlažem kukulelecima i ostalima da malo prouče nadležnosti, način formiranja, mehanizme djelovanja u sadejstvu sa RIV-ovima, Republičkim izvršnim vijećima. Ili da odmah gledamo svoja posla.
A ta Juga, proglasiće me Jugoplačipičkom ali moram objasniti, bila je svjetska velesila, vođa Nesvrstanih, Sunce Ti Jebem, od Indije, Etiopije, Indonezije... do Alžira i Egipta. Sve bez Jedne Adrese. Drug Tito je imao tih adresa više nego Mujezinović županija i kantona pomnoženo sa ne znam koliko. Pa sve bilo Funkcionalno, STJ.
Tako može da se razadresira i BiH na putu Evropskih integracija. A taj put je mnogo lakši nego nekadašnje skupljanje, okupljanje i zamajavanje Nesvrstanih. Proučavajte malo, Braćo Sarajevska. Nije dovoljno proučavati fašiste na Pecari, fašiste u Banjaluci, fašiste u Beogradu.
Dakle, Partnerska BiH. Možda jedino moguća. Partnerstvo teritorija. Partnerstvo Naroda.
Partnerska integracija. I unutra BiH i prema EU. Partnerstvo sa EU u procesu integracija. Nema: Ja vama Ustav, vi meni malo Integracije, ja vama Nadležnost, vi meni malo Integracije. EUintegracija je stvar i BiH i EU. Nema posla ako BiH leti ko luda u Evropu. Niti ako EU samo poklopi i teritorijalizira BiH. Stoga ovdje i treba Partnersko Predstavništvo EU. PPEU. Umjesto Ohaera.
Treba dobro upamtiti sintagmu Partnerska integracija.
BiH NIKADA NEĆE
BITI ZEMLJA JEDNOG
SAGOVORNIKA
I JEDNE ADRESE

Evropska unija ne može uslovljavati Bosnu i Hercegovinu, naročito ne Republiku Srpsku, u procesu evropskih integracija. Nikakve želje u pogledu ustavnog sistema koji će obezbijediti jednog sagovornika u BiH, jednu adresu i jedinstven glas, nemaju realnu podlogu i neće biti prihvaćene i ispunjene od strane Republike Srpske.
BiH mora prije svega, unutrašnjim dogovorom i konsenzusom, otkloniti neravnopravnost naroda i svaku opasnost ukidanja ili devastiranja entiteta, odnosno Republike Srpske, a potom se, u interesu svih nacija u BiH, dogovoriti o mehanizmu odlučivanja o integracijskim koracima i o provođenju odluka, svako na svom području i iz svoje nadležnosti.
Međunarodna zajednica je jalovim unitarizmom potrošila petnaest godina BiH i to je značajno skratilo vijek njenog trajanja. Sada su na političkoj sceni ponovo tri bloka sranaka koje imaju legitimitet nacionalnog interesa i ta trojnost je trajnost BiH. Partnerska integracija je pravo ime za proces i prema EU i unutar BiH. Svaka druga politika je osuđena na opijelo i stvar je političkog pogrebnog društva.
KOMŠIĆ VEĆ ŠTETI BiH

Pored unutrašnje štete koju je nanio svojim kandidovanjem i izborom za člana Predsjedništva BiH u ime rubrike „Hrvati“ a ne u ime Hrvata BiH, Željko Komšić u prvim danima svog mandata nanosi u vanjsku štetu BiH.
U stilu prigradskog kavgadžije napao je ambasadora Rusije u BiH pokušavši tako da Rusiju učini neprijteljem Bosne i Hercegovine, ne shvatajući da BiH ne smije i ne može sebi dopustiti da bilo kome okreće leđa, ni velikima ni malima. A naročito ne Rusiji koja utiče i na druge moćne punktove koji odlučuju u svijetu.
Komšićeva reakcija nije samo znag prigradskog sarajevskog primitivizma nego i posljedica toga što je u Predsjedništvo BiH izabran u ime svog stranačkog lidera i ni u čije drugo ime. Kroz njegovu optiku probijaju i zraci dvostrukih aršina. Kada treba skidati glavu Republici Srpskoj i njenim liderima, onda cijelo političko Sarajevo danima pjeni pred posjetu važnih diplomata i svjetskih lidera zahtijevajući odstrel a kada neko iznese stav svoje zemlje u pogledu decentralizovane BiH onda je to za Sarajevski politički krug neprihvatljivo.
Bosna i Hercegovina mora naći načina da se ogradi od člana svog predsjedništva jer će ovakvo djelovanje biti njegova konstanta u cijelom mandatu.

четвртак, 11. новембар 2010.

SRPSKI BLOK,
SARAJEVSKI BLOK,
HRVATSKI BLOK,
ROBNA KUĆA BOSKA –
KAKO SU KRUGOVI
POJELI 15 GODINA
Sarajevski Politički Krug, što je ljepša sintagma za Bošnjački Nacionalni Vjerski Blok, postojao je oduvijek, još od Prevarantske redratne skupštine i Referenduma. Postoji i dandanas i nikada nije prestajao sa radom. Mijenjali su se samo igrači, reditelji i epizodisti.
Hrvatski politički blok nije postojao sve do danas, ako se ovaj HDZ-a i HDZ 1990 održi, a naročito nije postojao u nacionalnom i vjerskom blokovskom smislu. Hrvatski politički krug je slijedio tuđu, muslimansku, kasnije bošnjačku, političku liniju, teško shvatajući da je u toj liniji samo proteza, nadomjestak i surogat.
Srpski politički blok, koji je iz rata izašao najopremljeniji političko-ustavno-teritorijalnim alatkama, i koga je predstavljao jedino SDS, ponašao se kao autist, gubitnik i poraženik. Kogod se iz Sarajeva, bio Bošnjak, bio stranac, zasmijulji, ili nakostriješi, njima, Esdeesovcima, ljutim, čupavim, slaninastim Srbima, STJ, spadnu gaće i horski viknu: Na.
Hrvatski politički blok je atrofirao, a i drugi su učestvovali, slijedeći Šehide u borbi protiv Manjeg Beha Entiteta. Politički blok Smanjenog Beha Entiteta, SDS, u sadejstvu sa Demokratskim Progresom na panju, doveo je Republiku Srpsku do Stradije, dok se nije pojavila 2006. godina.
Umjesto, dakle, da se Hrvatski Politički Blok ravnopravno koristio Federacijom, i umjesto da se Srpski Politički Blok, SDS, držao Dejtona u BiH, a ne glumio državu i ignorisao donatorske konferencije da bi poslije toga plaćao dvostruko dajući ustavne i dejtonske nadležnosti, inicijativa je prepuštena Sarajevskom Političkom Krugu koji je izgradio imidž borca za Državu, Reforme, Integracije, Multidunjaluk a sve na bazi imidža Patriot Exsclusiv. Umjesto tronošca, građena je Država Jednorog.
Danas, kada je SNSD, bez ratnih utega, pobijedio i kada je sačinio Sporazum sa SDS-om o zajedničkoj izgradnji Huverove brane u zajedničkim organima BiH i kada je HDZ i HDZ 90 formirao Hrvatski Blok, dok je Bošnjački Politički Blok čekao ko zapeta puška da zauzme sve kote, i nacionalne, i političke, i internacionalne, došli smo do Trojnog Odnosa Snaga koji je bio i na Početku Mira.
Da su tada te snage djelovale politički zrelo, odgovorno, dogovorno i tolerantno, Naseobina bi danas bila BiH. I nebi Ohaer i ilegalni dio međunarodne zajednice ovdje organizovao vršaj u trajanju od decenije i po, uništavajući sve oko sebe i pod sobom a ovdašnje, kakve – takve, lidere pretvarao u kretenoide. I to kakve.
Sad ćemo ispočetka. Gdje si bio – nigdje, šta si radio – ništa.
Baš kao i Banjalučka Robna kuća Boska. Otkad je umro Drug, Boska se, kao i mi, vrtila u krug. Danas, nakon petnaest godina, ponovo je otvorena i narobljena. A kad su je Drug Tito i Banjaluka izgradili, bila je Najveća Robna Kuća na Balkanu. Onda su došli Drugovi Srbi Esdeesove mirisne note i opustošili Opštu situaciju u kojoj je propala i Boska. Pridružili su se i neki Eksperti Demokratskog Progresa koje je sud sada oslobodio jer su prodavali elitni prostor u centru grada krčmeći ga ko ćenife na Kapaličaršiji. Propast. Zjapila je Boska petnaestogodišnjom praznimom baš kao i sarajevske ralje nad Naseobinom.
Danas Boska kreće ispočetka.
Pravićemo se, u oba slučaja, da nije prošlo petnaest godina, da ovdje sa nama nisu propadali Gregorijani Našeg Napretka, Visoki Predstavnici Naše Kaljuge i Nacionalni temelji tri naroda.
Bez obzira što se Mak Dizdar, pouzdano, više neće roditi. Rekti. A nema ni rijeke preko koje bi.

среда, 10. новембар 2010.

"Ne možete očekivati da SDP da mandat nekome ko je dobio tri puta manje glasova", istakao je Lagumdžija.
FUNDAMENTALNA
I NARODNA SOCIJALDEMOKRATIJA
Igor Radojičić, kojeg je Rafi Gregorijan ocijenio kao mekog pregovarača o jakoj struji a mnogi i kao mekog u Esenesdeu, pa se ohladili i otišli, reče nekidan da je Esdepe spalio sve mostove prema Esenesdeu. Čime je nadmašio i mene. Ja sam više za lirske valere: Lagumdžija je komunistički šinjelaš sa turbanom Mehmeda Fatiha. Narcisoidi ne nose fesove.
Priznajući pravo da se i sarajevski Esdepe deklariše socijaldemokratskom strankom, dvije SD stranke u BiH stale su, bez mostova, u dvije riječi: Pokoriću – Nećeš.
Sarajevska socijaldemokratija smatra da je nacionalno pitanje u BiH riješeno. Bošnjaci-muslimani su u većini, oni odlučuju, oni vladaju, oni centralizuju, oni podjarmljuju, oni određuju, oni unitarizuju.
Savez nezavisnih socijaldemokrata misli da nacionalno pitanje u BiH nije riješeno, barem ne za sve nacije, a za Srbe doklegod postoje nastojanja da se promijeni Dejton i ukine Republika Srpska. Stoga BiH mora biti decentralizovana, konsocijacijska, duboko federalizovana i mlako povezana savezna zajednica.
Sarajevski Esdepe smatra da nacional nije odrednica iz spektra tema socijaldemokratije. Oni su naslijedili ideološku matricu kominternovskog (Kominterna, komunistička internacionala) zatrpanog bunara kada su u pitanju nacije. Svi smo komunisti, ne postoje Mađari, Poljaci, Bugari… I preparirali je u ovdašnji ideološki trap – Svi smo Građani Bosanci a dok to ne prihvatite - Mi imamo većinu.
Moderna socijaldemokratija iskusila je nova saznanja, od propasti Kominterne na ovamo. Okrenuta je budućnosti. Moderna socijaldemokratija mora danas imati odgovore na sva pitanja i barem znati za neka koja se još nisu ni otvorila. Esenesde nastoji da praktikuje takvu socijaldemokratiju. Socijaldemokratiju za najšire slojeve stanovništva, mnogo šire nego što je to radništvo ili samo srednji sloj kojeg ovdje i danas nema. Naročito u ovdašnjem društvu koje je masovno oraćeno i osiromašeno. Ovdje je socijaldemokratija Esenesdea Narodna socijaldemokratija. Ona mora odgovoriti ljudima na nekoliko bitnih pitanja – ekonomska, ustavna, nacionalna. Esenesde ne želi zaustavljati klatno pitanja na podioku prije nacionalnog već želi dati jasan odgovor da nacionalno pitanje mora da se rješava onako kako ga je, mnogo ranije, bili u prvim vagonima, riješila evropska socijaldemokratija. Ne želi ga rješavati na šablonima Istoka, Orijenta i Kominterne.
Socijaldemokratija Sarajevskog Esdepea je Državna socijaldemolratija. Država za čovjeka. Totalitarna socijaldemokratija. Fundamentalna socijaldemokratija. Lažno propagurajući čovjeka oni propagiraju najcrnju ideološku državu. Jednonacionalnu Tamnicu Naroda.
Sve ovo je vidljivo u gornjem stavu Zlatka Lagumdžije.
Mi dajemo mandate. Mi uzimamo mandate. Mandat nama pripada. Mi imamo tri puta više glasova. Vas je manje i uvijek će vas biti manje. I nikada mi vama nećemo dati mandat.
Nije Sarajevski Esdepe spalio sve mostove samo prema Esenesdeu.
OTROVNI APEL
U ZEMLJI ŽELJKOMŠIJI
AKADEMSKIM PODZEMLJEM KRUŽI ILEGALNI PAPIR „OTVORENI APEL“ KOJEG BH NAUČNICI U ZEMLJI I DIJASPORI POTPISUJU IDENTIFIKACIONIM BROJEM, DEKLARIŠUĆI SE TAKO KAO SVOJEVRSNI ZATVORENICI JEDNOSOBNOG UMA, JEDNOGRAĐANSKE DRŽAVE I CENTRALIZOVANE SILE VLASTI
Apel je incirao tim u sastavu: akademik Slobodan Loga, akademik Božidar Matić, akademik Ljubomir Berberović, prof dr fra Luka Mrkešić, prof dr Faruk Čaklovica, Jakob Finci, prof dr Muris Osmanagić.
Apel je upućen međunarodnim državnim uticajnim faktorima i državnim uticajnim faktorima u BiH a zalaže se „za ubrzanu obnovu cjelovite, multietničke, funkcionalne, održive, prosperitetne i europske države jednakopravnih građana i ravnopravnih naroda i nacionalnih manjina demokratske BiH.
Pošto su se prvo upišali i isplakali zbog toga što je neki mračnjak oduzeo Našoj, Dragoj, Beharnoj, Multnoj, Cjelokupnoj BiH odrednicu Republika i dao je genocidijumu za koga su mislili da je nestao u pobačaju, interektualci, namučnici i pametkovići ustvrdiše:
• „Legalizovano je stanje uspostavljeno silom i genocidnom politikom snaga koje su osmislile i otpočele rat. Formirane su administrativne strukture za kakve nema uporišta u našoj tradiciji i koje nisu uobičajene u odnosu na standarde drugih višenacionalnih država.“
• „U takvim okolnostima zloupotrebljava se entitetsko glasanje pa pozicija dezintegracionih nacionalističkih snaga postaje dominantnom, dok se uloga demokratskih integrativnih elemenata bosanskohercegovačkog društva u potpunosti degradira i marginalizira.“
A zatim uneophodiše, među ostalim, slijedeće:
• Uspostavljanje racionalne i efikasne organizacije državne vlasti na svim nivoima, u skladu sa uvriježenim standardima naprednih demokratskih država, koja će svoj legitimitet izvoditi isključivo iz državnog identiteta i suvereniteta BiH kao države ravnopravnih naroda koji u njoj žive.
• U prijelaznom periodu, do donošenja novog ustava BiH, možda bi bilo moguće vratiti pravnu snagu Ustavu republike BiH, prema kojem su održani prvi demokratski izbori (1990.) i referendum o nezavisnosti (1992.).
Te na novi ustav natovariše:
• Izvorna suverenost pripada državi BiH i potiče isključivo od svih njenih građana i naroda. Ni jedan državni organ, politička organizacija, grupa pojedinac, ili jedan od naroda ne može prisvojiti suverenitet ili dio izvornog suvereniteta države i uspostaviti vlast mimo izvornog suvereniteta.
• Izvršnu vlast provodi Vlada Bosne i Hercegovine.
• Funkciju Predsjednika Države obavlja Predsjedništvo kojeg čine Predsjednik Predsjedništva i tri člana.
258 bh intelektualaca (njihov termin) dalo je svoje ID kao znak pristanka a do 25. oktobra pridružilo se 60 uglednika, među kojima su: Ejup Ganić, oslobođenik, Mišo Krunić, srpska Prosvjeta, Stjepan Kljujić, novinar, Nedžad Mulabegović, predsjednik VKBI, fra Ivan Šarčević, fra, Sretko Radišić, predsjednik srpskog fundamentalnog građanskog vijeća...
Razumijem da su bh naučnici toliko ušli u nauku da ne znaju kad svanjiva kad smrkava, da ne znaju da je prošlo dvadeset godina od njihovog posljednjeg demokratskog orgazma i da nisu vidjeli u šta se izrodila njihova Zemlja Željkomšija. Da su barem imali vremena da pogledaju koju od Bakirovih Šezdeset, shvatili bi, udnici udni, kako je moja baba Milevka zvala jadnike.
Ali da im i ja udijelim koju natuknicu:
• Demokratski integrativni elementi bosanskohercegovačkog društva ne postoje. Kao ni samo bosanskohercegovačko društvo.
• Nije legalizovano stanje uspostavljeno genocidom i silom, nego je Republika Srpska, a i Federacija, natjerana silom u BiH koja nije republika.
• Državni suverenitet nije samoniklica. One ne može da se izvede iz Države. Suverenitet proističe iz legitimnog i legalnog, ne, dakle, kafanskog i preldžijskog, i potvrđenog opredjeljenja ljudi, živitelja, podanika da pristaju da dio svog suvereniteta predaju državi da nad njima i za njih obavlja vlast. Država mora biti sposobna da se održava. Država je dok drži. U BiH niko nije za Državu, čim se izvučeš iz sarajevske gužve na raskrsnicama.
• Suverenitet Vrela Bosne, za kojeg se zalažu interektualci, armatura je Tamnice Naroda jer niko, a naročito Srbi i Hrvati, mada oni kažu „ni jedan narod“ a zna se ovdje koji narodi se kurče i muče sa suverenitetom, ne može uzeti dio izvorskog suvereniteta i uspostaviti vlast mimo Vrela. Republika Srpska je u BiH, koja je i tad i sad bila samo Naseobina, unijela svoj suverenitet zasnovan na opredjeljenju podanika koje je demokratski opredmećeno u institucijama vlasti formiranim na osnovu izbora. Ona taj suverenitet i zadržava, iako ga je potpisima na Dejton, prenijela dijelom a dijelom su joj oduzeli na silu, prevaru podvalu.
• Priča o Predsjedniku Predsjedništva bez pominjanja rotacije, priča je o Predsjedniku Muslimanu.
• A priča o ustavu Republike BiH, obično je opijelo pokojniku.
Moje pitanje je, umjesto zaključka: Gdje žive ovi ljudi.

понедељак, 8. новембар 2010.

KRZNO DRŽAVE
ZAJEDNIČKE INSTITUCIJE U BiH:
1. Predsjedništvo BiH
2. Parlamentarna skupština BiH
3. Savjet ministara BiH
3.1. Odbor za ekonomiju
3.2. Odbor za unutrašnju politiku
3.3. Direkcija za evropske integracije
3.4. Generalni sekretarijat
3.5. Ured za zakonodavstvo
3.6. Kancelarija koordinatora za reformu javne uprave
3.7. Kancelarija koordinatora Brčko distrikta pri Savjetu ministara
3.8. Direkcija za ekonomsko planiranje
3.9. Komisija za koordinaciju mladih u BiH
4. Centralna banka BiH
5. Ministarstvo spoljnih poslova
6. Ministarstvo spoljne trgovine i ek. odnosa
6.1. Uprava za zaštitu zdravlja bilja
6.2. Kancelarija za veterinarstvo
7. Ministarstvo komunikacija i transporta
7.1. Direkcija za civilno vazduhoplovstvo
7.2. Regulatorni odbor željeznica
8. Ministarstvo finansija i trezora
8.1. Fiskalni savjet BiH
9. Ministarstvo za ljudska prava i izbjeglice
9.1. Komisija za izbjeglice i raseljena lica
9.2. Kancelarija agenta Savjeta ministara BiH pred Evropskim sudom za ljudska prava u Strazburu
10. Ministarstvo odbrane
11. Ministarstvo pravde
12. Ministarstvo bezbjednosti
12.1. Granična policija
12.2. Biro za saradnju sa Interpolom
12.3. Agencija za policijsku podršku
12.4. Služba za poslove sa strancima
12.5. Državna agencija sa istrage i zaštitu
13. Ministarstvo civilnih poslova
13.1. Agencija za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka
13.2. Komisija za deminiranje
14. Samostalni organi državne uprave
14.1. Centralna izborna komisija
14.2. Agencija za statistiku
14.3. Institut za akreditovanje
14.4. Institut za metrologiju
14.5. Institut za intelektualnu svojinu

14.6. Institut za standardizaciju
14.7. Agencija za državnu službu
14.8. Agencija za unapređenje stranih investicija
14.9. Agencija za rad i zapošljaanje
14.10. Regulatorna agencija za komunikacije
14.11. Agencija za javne nabavke
14.12. Agencija za osiguranje
14.13. Agencija za poštanski saobraćaj
14.14. Agencija za zaštitu ličnih podataka
14.15. Agencija za nadzor nad tržištem
14.16. Agencija za antidoping kontrolu
14.17. Agencija za razvoj visokog obrazovanja i obezbjeđenje kvaliteta
14.18. Agencija za lijekove i medicinska sredstva
14.19. Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje
14.20. Agencija za bezbjednost hrane
14.21. Konkurencijski savjet
14.22. Uprava za indirektno oporezivanje
14.23. Ured za reviziju institucija BiH
14.24. Centar za informisanje i priznavanje dokumenata iz područja visokog obrazovanja
14.25. Institucija ombudsmena za ljudska prava
14.26. Institucija ombudsmena za zaštitu potrošača
14.27. Regulatorna agencija za radijacijsku i nuklearnu bezbjednost
14.28. Kancelarija za razmatranje žalbi
14.29. Fond za povratak
15. Javna preduzeća
15.1. Javni RTV servis
15.2. Elektroprenos BiH
16. Ustavni sud BiH
17. Komisija za ljudska prava pri Ustavnom sudu
18. Sud BiH
19. VSTS
20. Pravobranilaštvo BiH
21. Tužilaštvo BiH
22. Agencije i ostala pravna lica
22.1. Agencija za forenzička ispitivanja i vještačenja
22.2. Arhiv BiH
22.3. Komesarijat za izbjeglice i humanitarnu pomoć
22.4. Komisija za provođenje carinske politike
22.5. Komisija za očuvanje nacionalnih spomenika
22.6. Državna regulatorna komisija za električnu energiju
22.7. Komisija za koncesije
22.8. Spoljnotrgovinska komora
22.9. Agencija za ravnopravnost polova
22.10. Obavještajno-bezbjedonosna agencija
22.11. Agencija za izdavanje garancija stranim investitorima
22.12. Agencija za osiguranje depozita
22.13. Institut za nestala lica
22.14. Službeni glasnik BiH
UKUPNO: 87 INSTITUCIJA
Dakle, to je rendgenski snimak hobotnice koja se u posljednjih deceniju i pol razmnožila spontanim začećem, vandejtonskom oplodnjom i protivustavnim bludom.
Radi se samo o kosturu. Meko tkivo je onaj koloplet ćelija koje se razmnožavaju kao ćelije raka, nekonktrolisano uz ogromnu potrošnju energije, čitaj budžeta. Svake godine Hobotnica Naseobine traži sve veći budžet iako ga ne može potrošiti. Ali sljedeće godine se i ta nepotrošena suma, sto miliona maraka npr. računa u osnovicu sa koje se traži povećanje.
Ovu jadnu i napaćenu Naseobinu su strani eksperti, foleri i tutori izdresirali da formira svoje vaške, stjenice i krpelje nevjerovatnom brzinom. Sve je to pod etiketom Jačanja Države, stvaranja Jedne Adrese, oblikovanja Funkcionalne Države a na Putu Evroatlantskih Integracija.
Unitarističkom Sarajevu su se takve naslage Državnih Inistitucija uvukle pod kožu. Bilo je vremena kad nije bilo dana da se ne zahtijevaju nove državne instutcije. A u pauzama je Ešdaun organizovao sesije po zabitima na temu stvaranja Državne Policije. I slično.
Sve se to događalo još dok nije bilo izgleda da će Naseobina uopšte kročiti putem Integracija.
Istovremeno, Hrvatska koja je pred prijemom u EU a ušla je u NATO, prije koji mjesec, odlučila je da počne ukidati državne agencije. Eksperti kažu da se mora kresati javna potrošnja.
Nije razumljivo da se u dvije susjedne sobe odvijaju tako suprotni procesi.
Ali jeste razumljivo da se i ovdje počnu ukidati ti članci pantljičare koja je stvorena da bi Država sama sebi postala veća u malom ogledalu.
Moj skromni doprinos je da crvenim slovom obilježim one institucije koje ne trebaju Naseobini.
Agencija za javne nabavke, naprimjer. Radi se o najobičnijem generatoru neefikasnosti. Nabavljač je u lokalnoj zajednici a mjesto za žalbe u Državi. To je kao kad bi rodni list vadio u Melezićima a potvrdu o državljanstvu u Maleziji.
Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje. Svi znaju da u vrtić i školu ne idu u Državu. To su potpuno lokalne ustanove i Državna Agecija je samo ispoljavanje Državne Sile u javnoj potrošnji.
Kanceelarija za veterinarstvo. Dopuštam da se preimenuje Kancelariju za širenje bruceloze.
To su reforme koje nas čekaju. A ne reforme ustava. BiH mora svoju javnu potrošnju svesti na procenat koji ima Republika Srpska inače neće ni koraka mrdnuti ka velikom EA cilju.


KUKASTA ZASTAVA, KUKAST POLOŽAJ
Treba li donositi opšte sudove na osnovu jedne kukaste fašističke zastave i jedne zastave vatikana na fudbalskoj utakmici. Treba li mladež, fudbalske navijače i Hrvate nazvati fašistima. Po čemu je dosad neupotrijebljena, nova i čista tkanina, zastava, opasna po društvo a gola trebica sa titovkom i petokrakom nije. Odnosno, zašto bi petokraka bila opasna po društvo. Ili, zašto bi danas kokarda i šubara sa mrtvačkom glavom bila zlo nad srpskim narodom ili samo nad ravnogorskim pokretom.
Znam, mnogi suvisli ljudi će reći da je izgledna opasnost da se od jednog kukastog krsta proširi konstanta da su u Hercegovini sve goli mladi fašisti ko rasada u toploj leji. Da su oni što traže Treći, u stvari fašisti koji će tu osnovati Nacistički entitet, da predstoji novo istrebljenje pravoslavaca i slično. Kako to sarajevska propaganda tipa „Sienen & Velika porcija ćevapa sa umočenom lepinjom“ umije perfektno odraditi.
Već sam, čini mi se, pisao o tome kako ne treba satanizovati Tompsona, iako mislim da je primitivac, jer očito postoji takav sloj svijesti i publike koji to konzumira. Ne treba dizati vatrogasnu paniku ni zbog nekoliko desetina kokardi nad pjanom glavom. Mada četnike, one izvorne, smatram izraslinama zla kao i pobraću im iz drugih naroda.
Možda je neko i dao „sto marki“ da djeca donesu kukastu zastavu na stadion. Ali mislim da je bitnije da shvatimo da je u Hrvata BiH, i Hercegovine, svejedno, glavni problem nedostatka identiteta. Dugodecenijska, i prije rata, presija da su ti ljudi Matan und jaranen, da su koljači i ustaše, da su okrenuti Njemačkoj i Zagrebu, dugogodišnji nedostatak vodjstva sa očiglednošću kako im pada vodjstvo tuđom voljom, neravnopravnost, neprihvatanje od vlastite Države i neuvažavanje političke volje, dovelo je dotle da se ističu simboli. Bilo koji simboli. U prvom naletu su to simboli razlikovanja. Tih pet momčića, u ime pet hiljada, u ime pedest hiljada, žele da poruče samo dva slova: Mi. Izabrali su najubjedljiviji simbol. Da su donijeli zastavu sa formulom jedan, niko se ne bi ni češao iza uva.
Dabome, niko to nije racionalizovao i planirao tako kao što govorim. To je pitanje kolektivne političke podsvijesti. Društvo mora da pročita to klinasto pećinsko pismo jer ako ne pročita na vrijeme kukasti krst može postati i nešto šire od obične javke.
Mnogo veći problem, na tim stadionima, u tom fudbalu i nogometu, jeste postojanje sekte, mračnjačkog reda, nevidljive falange koja upravlja svim tokovima tog sporta koristeći i dobre i zle navijače, svojevrsnog Opus Angeloruma, koji bi bio sretan da je neko ubio onog dječaka sa kukastom zastavom. Oni bi tada mogli još tajnovitije i još efikasnije da rade svoj prljavo-novčani i đon-obrazni posao u svoju korist. Dok bi se o tom zlu zabavilo cijelo društvo.
Uostalom, Mala moja, demokratija je, ljubi curu ne pitaj čija je. Kad je pala petokraka, ne može je zamijeniti samo petokraka sa zagradom.

недеља, 7. новембар 2010.

SRB, SARAJEVSKA REPUBLIKA BOSNA
Putopisni politički zapisi
REDNI BROJEVI:

• Prvi
• Drugi
• Četvrti
• Peti...
ZAMJENICE:
• Mi
• Mi
• Ovi iz Eres
NACIONALNI SASTAV
PREDSJEDNIŠTVA:
• Nastavljač
• Patriot
• Srbin
KANDIDATI ZA
PREDSJEDAVAJUĆEG
SAVJETA MINISTARA:
• Zlatko Lagumdžija
• Neko iz Esdepea
• Niko iz Hadezea
SASTAVNI DIJELOVI:
• Država
• Sarajevo
• Manji beha entitet
SPORTSKI REKVIZITI:
• Reket 3.5
• Reket 2.2
• Reket Black institut
BOJE:
• Zelena
• Trotoarska zelena
• Nako zelena
VJERSKI OBJEKTI:
• Spavaonica Starovlah
• Deložacija Puljić
• Rezidencija Cerić
NACIJE:
• Bosanci
• Bošnjaci
• Bošnjani
NACIONALNA GRADACIJA:
• Poturica
• Kusturica
• Izdajica
POLOVI:
• Muško
• Žensko
• Komšić